Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 . Får man farge? Anonymous poster hash: ebecf...369
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Stod å så på en boks med betakaroten på apoteket i stad, stod at den ikke skulle brukes av gravide, ammende eller barn. Anonymous poster hash: 6eaf1...fa2
Macillah Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Spis et par gulrøtter hver dag. Er betakaroten i dem også. Skal ikke ta betakaroten kosttilskudd som gravid/ammende.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Om du absolutt vil bli oransj av betakaroten så anbefaler jeg å spise oppvarmede gulrøtter og tomater. De må være oppvarmede, da betakaroten fungerer best ettee det har vært varmet opp til over 45 grader. (Så kokte gulrøtter er sunnere enn rå) Anonymous poster hash: e4f79...032
ilu Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Men i mine gravidtabletter er det betakaroten, så kan da ikke være så farlig?:/
Kakao1234 Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Skal ikke brukes ved amming. Jeg har brukt betalaroten av og på i flere år, og grunnen er rett og slett at jeg tåler sola bedre. Får ikke like mye soleksem når jeg tar tilskudd. Men brunere blir jeg nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå