Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #76 Skrevet 6. juni 2016 Står bare at venninnen valgte å gå fra mannen sin, at hun fikk mot til å gå fra ham, etter at Hi gikk fra sin mann. Det trenger ikke være sykt. Hvis venninnen gikk fra mannen fordi hun ville være singel fordi Hi var blitt det, da ville det vært sykt. Samme om Hi hadde overtalt venninnen til å bli singel bare fordi hun selv var blitt det. Anonymous poster hash: 82a66...6ea Det er jo akkurat det det høres ut som da... At de skulle være single sammen Anonymous poster hash: 2124a...538
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #77 Skrevet 6. juni 2016 Det er jo akkurat det det høres ut som da... At de skulle være single sammen Anonymous poster hash: 2124a...538 Nei, hallo! Det er jo sykt.. Riktig nok er vi single sammen men det var jo ikke planen. Nå har vi vært single så lenge at ingen av oss ønsker kjæreste. Tror ikke en mann vil godta boformen vår heller. Anonymous poster hash: b7a0c...a1b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #78 Skrevet 6. juni 2016 Det jeg ikke skjønner er hvor dere får alle karakteristikkene til venninnen min fra? Dere vet jo ikke annet enn at hun er sur for dette med syden, hun er faktisk ikke psykopat eller kontrollerende. Jeg ville aldri bodd med henne om hun var det. Jeg får selvsagt lov å reise vekk fra hjemmet. Jeg ønsker råd til hvordan jeg kan redde meg unna dette problemet, slik at jeg enten får henne MED eller at hun ikke er sårer Anonymous poster hash: b7a0c...a1b Vi får dette ut fra det DU forteller oss! Hva hun sier og gjør, og hvordan du reagerer på hennes reaksjoner. Det viser at hun er vant med å manipulere deg, du er vant med å tilpasse deg henne. Du har fått råd, opp til flere, men du tar jo ikke til deg noen. Dra på ferie og dropp campingturen med din venninne etterpå også. Ikke la dine barn måtte lære seg å tilpasse seg hennes kontrollbehov! Du har skrevet at om du og barna snakker om sydenturen når dere kommer tilbake, da kommer hun til å bli sur. Om du ikke ser hvor psyk hun fremstår, da er du rett og slett for blind for ditt eget beste. Tidlig i tråden var det noen som skrev et forslag til en melding du kunne skrive til henne - gjør det. Anonymous poster hash: 82a66...6ea
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #79 Skrevet 6. juni 2016 Vi får dette ut fra det DU forteller oss! Hva hun sier og gjør, og hvordan du reagerer på hennes reaksjoner. Det viser at hun er vant med å manipulere deg, du er vant med å tilpasse deg henne. Du har fått råd, opp til flere, men du tar jo ikke til deg noen. Dra på ferie og dropp campingturen med din venninne etterpå også. Ikke la dine barn måtte lære seg å tilpasse seg hennes kontrollbehov! Du har skrevet at om du og barna snakker om sydenturen når dere kommer tilbake, da kommer hun til å bli sur. Om du ikke ser hvor psyk hun fremstår, da er du rett og slett for blind for ditt eget beste. Tidlig i tråden var det noen som skrev et forslag til en melding du kunne skrive til henne - gjør det. Anonymous poster hash: 82a66...6ea Ja, som jeg også skrev har jeg sendt henne melding. Men hun er på et møte og har ikke svart. Anonymous poster hash: b7a0c...a1b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #80 Skrevet 6. juni 2016 Får så innmari fjortiss vibber av dette her.... Rahagahaaa.... Du er i din fulle rett til å ta med deg dine barn til syden. At hun ikke har råd er ikke din skyld. Hun eier ikke tiden til deg eller dine barn. Du sa i fra i god tid før og hun kan ikke ta for gitt at du aldri kommer til å finne på noe annet i løpet av sommeren. Er det noen som skal blir snurt her er det jo deg... Dårlig og barnslig oppførsel( av en jeg regner med er ferdig med puberteten), av din venninne. Merker jeg ikke klarer å slutte å himle med øya... Anonymous poster hash: 58408...783
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #81 Skrevet 6. juni 2016 Boforholdet skjønner jeg for det er utrolig gunstig når man er alene med barn. Men ingenting annet Anonymous poster hash: cfae9...21d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #82 Skrevet 6. juni 2016 Ser dere ikka at dette bare er en tulletråd. Den har den samme rare måten å dele setninger på, som endel andre tulletråder, og en viss person som skulle skru ut en skrue hadde i sine innlegg 'Slettet deg på snap, orker ikke å høreOm den ferien din'.Nå vurderer jeg åIkke bli med henne på camping, siden hun er så sur. Hva hadde dere tenkt og gjort? Jeg må vel få lov til å reise til syden? Jeg skulle gjerne ha tatt henne med men hun lar meg ikke spandere på henne.. Anonymous poster hash: f0b9d...1d9 Enig. Dette er dama som står bak "Kristian med en skrue løs" og "Kan 9-åringen min være alene hjemme i 20 timer mens jeg tar KS" trådene. Anonymous poster hash: 2cfa1...5fc
Gjest Muji81 Skrevet 6. juni 2016 #83 Skrevet 6. juni 2016 Denne tråden blir rarere og rarere. Først så høres venninna di sjalu ut. Så psyko. Så høres dere begge psyko ut. Dere er to voksne individ som begge trenger å klippe av navlestrengen så snart som mulig. #bunnyboilers Anonymous poster hash: 2cfa1...5fc Haha! Bunnyboilers
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #84 Skrevet 6. juni 2016 Dette blir mer og mer usannsynlig, er vel ingen venninner som lever sånn? At man bor i samme hus, hjelper hverandre med barnepass, middagslaging osv er jo greit, men denne (p)syke greia med at alt skal gjøres sammen, ikke unne hverandre ting man selv ikke kan være med på osv høres veldig veldig skadelig og usunt ut altså. Enten er dette bare oppspinn eller det er to venninner der ute som lever i et veldig usunt venninneforhold. Ikke engang ektefolk kontrollerer hverandre på den måten... Anonymous poster hash: 19145...7ee
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #85 Skrevet 6. juni 2016 Men jeg har jo sagt vi kan dra sammen????? Jeg forstår ikke hvordan jeg bryter en avtale når jeg har bedt henne bli med??????? Jeg er ikke en dårlig venninne heller, jeg hadde donert organer til venninna mi om hun lå for døden! Anonymous poster hash: b7a0c...a1b Ikke fôr trollet... Anonymous poster hash: 24cc9...757
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #86 Skrevet 6. juni 2016 Hun er ikke Koko. Vi har alltid gjort alt sammen. Da jeg ble alene med barna, så gikk hun fra mannen sin. Da jeg gikk på universitetet, gikk hun på høyskole og vi bodde sammen. Vi har bygget oss tomannsbolig og har hver vår del. Jeg fikk en erstatning pga en feil på min del av tomten og den bruker jeg nå på sydenferie. Hun fikk ikke denne og derfor ble det ikke ferie på henne i år. Vi har alltid gjort alt sammen og det er jo naturlig at vi skulle reist til syden sammen også. Barna mine er såååå lei seg for at de ikke kan bli med, men hun er sur fordi jeg bryter vennskapsløftet vårt "alt sammen... Alltid" fra ungdomsårene. Men jeg føler at vi snart må kunne gjøre noe hver for oss også. Hun er min sjelevenn Anonymous poster hash: b7a0c...a1b Jeg håper virkelig ikke du mente at hun gikk fra mannen sin FORDI du ble alene? Fordi dere alltid skulle gjøre alt sammen? I såfall, sykt vennskap... ikke sunt. Anonymous poster hash: 24cc9...757
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #87 Skrevet 6. juni 2016 10 år, 20 år, 40 år... Spiller det noen rolle? Du har lovet og avtalt og du går vekk fra avtalen. Ser du ikke det? Vent til barna har flyttet ut, så blir det lettere å få til!Anonymous poster hash: 2124a...538 enten så er denne kommentaren en spøk, eller så er du hun venninna...eller så har du slått hodet ditt en gang for mye... Anonymous poster hash: b5463...357
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #88 Skrevet 6. juni 2016 Om det er en tulletråd blir jeg bekymret for den psykiske helsen . Hvem sitter å finner på ting å legger ut anonymt , har man så lite å gjøre ? Anonymous poster hash: b572c...b65
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #89 Skrevet 6. juni 2016 Jeg kjenner jeg blir veldig oppgitt over å bli beskyldt for p være troll og å være en annen, kan du la vær å ødelegge tråden min? Anonymous poster hash: b7a0c...a1b Selvfølgelig er du et troll som stadig dikter trolletråder her inne. Tips til neste gang, du bør legge vekk den tydelige skrivestilen. Den er veldig avslørende Anonymous poster hash: f0b9d...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #90 Skrevet 6. juni 2016 Lenger oppe i tråden skrev du faktisk at hun var med å klippet navlesnoren på barnet vårt. Som i deres barn. Da er det drøyt tett til å være venninner. Hele denne tråden er absurd, så avhengige av hverandre kan da ikke voksne folk være. Anonymous poster hash: 2e945...703
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #91 Skrevet 6. juni 2016 10 år, 20 år, 40 år... Spiller det noen rolle? Du har lovet og avtalt og du går vekk fra avtalen. Ser du ikke det? Vent til barna har flyttet ut, så blir det lettere å få til! Anonymous poster hash: 2124a...538 Noe så latterlig! Skal et voksent menneske liksom forplikte seg til aldri å dra utenlands fordi en venn ikke har råd? Høres ut som noe to 8-åringer ville avtalt. Anonymous poster hash: 0e044...035
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #92 Skrevet 7. juni 2016 Syns det høres mer ut som om dere er veldig tette søstre. I gamle dager var det veldig vanlig at ugifte søstre eller brødre delte hus og hushold og det var nok slett ikke uvanlig med denne typen problemstillinger. Altså ikke sydenproblematikken men sjalusi/krangling osv. HI: jeg syns dette med å gi penger til hennes mor høres ut som en god ide. Det er sikkert best at dere drar sammen til syden, for dere alle sammen. Anonymous poster hash: 2f51a...20e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #93 Skrevet 7. juni 2016 Syns det høres mer ut som om dere er veldig tette søstre. I gamle dager var det veldig vanlig at ugifte søstre eller brødre delte hus og hushold og det var nok slett ikke uvanlig med denne typen problemstillinger. Altså ikke sydenproblematikken men sjalusi/krangling osv. HI: jeg syns dette med å gi penger til hennes mor høres ut som en god ide. Det er sikkert best at dere drar sammen til syden, for dere alle sammen. Anonymous poster hash: 2f51a...20e Ja, jeg kan ikke forstå hvorfor dette er så uvanlig og at en av oss liksom kontrollerer den andre. Vi er som sagt veldig nære. Venninna mi er nok såret, men jeg snakket med moren hennes i går og vi ble enige om å fremstille det som en salgs for tidlig 40-års gave Anonymous poster hash: b7a0c...a1b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #94 Skrevet 7. juni 2016 Hun er ikke Koko. Vi har alltid gjort alt sammen. Da jeg ble alene med barna, så gikk hun fra mannen sin. Da jeg gikk på universitetet, gikk hun på høyskole og vi bodde sammen. Vi har bygget oss tomannsbolig og har hver vår del. Jeg fikk en erstatning pga en feil på min del av tomten og den bruker jeg nå på sydenferie. Hun fikk ikke denne og derfor ble det ikke ferie på henne i år. Vi har alltid gjort alt sammen og det er jo naturlig at vi skulle reist til syden sammen også. Barna mine er såååå lei seg for at de ikke kan bli med, men hun er sur fordi jeg bryter vennskapsløftet vårt "alt sammen... Alltid" fra ungdomsårene. Men jeg føler at vi snart må kunne gjøre noe hver for oss også. Hun er min sjelevenn Anonymous poster hash: b7a0c...a1b Det høres egentlig ikke helt ut som et sunt vennskap dette her...Single, white female....ringer det noen bjeller...? Neida, men uff - jeg hadde nok ikke orket å hatt en sånn krevende person i livet mitt, hun er jo totalt urimelig og virker frytelig barnslig. Håper forresten at hun ikke gikk fra mannen sin bare fordi du ble alene med barna....? Anonymous poster hash: 8e2a4...cb7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #95 Skrevet 7. juni 2016 Det høres egentlig ikke helt ut som et sunt vennskap dette her...Single, white female....ringer det noen bjeller...? Neida, men uff - jeg hadde nok ikke orket å hatt en sånn krevende person i livet mitt, hun er jo totalt urimelig og virker frytelig barnslig. Håper forresten at hun ikke gikk fra mannen sin bare fordi du ble alene med barna....? Anonymous poster hash: 8e2a4...cb7 Hadde du lest alle svarene mine, så hadde du visst at venninnen min fikk mot til å gå fra sin kontrollerende og ondskapsfulle mann. Anonymous poster hash: b7a0c...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå