Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Noen som har noen idéer? Anonymous poster hash: d26f1...8ac
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Et forslag: spør henne hva hun ønsker seg. Anonymous poster hash: a6ce2...112
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 18åringen i min familie er superklar for å flytte sammen med kjæresten og begynne livet som studenter om et år. Så vi i familien kjøpte vannkoker, kaffetrakter, brødrister, blender, stavmikser, vaffeljern, servise, bestikk, ostehøvel osv til henne. Hun ble enormt glad. Jeg fikk det samme til 18årsdagen. Og det var virkelig virkelig stas. Det meste har jeg enda 15 år senere. 😊 Men det fordrer jo at hun er flytteklar.. så det ikke oppfattes som utkastingsgave.. 😉 Anonymous poster hash: ffdeb...166
Tipptopp Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Om hun har kjøpt seg bil eller tenker å gjøre det kan du jo kjøpe en bøtte med bilshampoo, poleringsvoks, isskrape osv oppi. Gavekort på kino sammen med noen flasker brus, godteposer av flere slag, sjokolade og slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 En flaske vin og gavekort på massasje xD Anonymous poster hash: dff18...a8c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 18åringen i min familie er superklar for å flytte sammen med kjæresten og begynne livet som studenter om et år. Så vi i familien kjøpte vannkoker, kaffetrakter, brødrister, blender, stavmikser, vaffeljern, servise, bestikk, ostehøvel osv til henne. Hun ble enormt glad. Jeg fikk det samme til 18årsdagen. Og det var virkelig virkelig stas. Det meste har jeg enda 15 år senere. 😊 Men det fordrer jo at hun er flytteklar.. så det ikke oppfattes som utkastingsgave.. 😉 Anonymous poster hash: ffdeb...166 Utkastningsgave! 😂 Takk for et godt ord :-) Anonymous poster hash: 3dda3...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå