Gå til innhold

Forslag til fin og/eller kreativ gave til lillesøster som blir 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen idéer? :)

Anonymous poster hash: d26f1...8ac

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: d26f1...8ac

Skrevet

Et forslag: spør henne hva hun ønsker seg.

Anonymous poster hash: a6ce2...112

Skrevet

18åringen i min familie er superklar for å flytte sammen med kjæresten og begynne livet som studenter om et år.

Så vi i familien kjøpte vannkoker, kaffetrakter, brødrister, blender, stavmikser, vaffeljern, servise, bestikk, ostehøvel osv til henne.

Hun ble enormt glad.

Jeg fikk det samme til 18årsdagen. Og det var virkelig virkelig stas. Det meste har jeg enda 15 år senere. 😊

Men det fordrer jo at hun er flytteklar.. så det ikke oppfattes som utkastingsgave.. 😉

Anonymous poster hash: ffdeb...166

Skrevet

Om hun har kjøpt seg bil eller tenker å gjøre det kan du jo kjøpe en bøtte med bilshampoo, poleringsvoks, isskrape osv oppi.

Gavekort på kino sammen med noen flasker brus, godteposer av flere slag, sjokolade og slikt.

Skrevet

En flaske vin og gavekort på massasje xD

Anonymous poster hash: dff18...a8c

Annonse

Skrevet

18åringen i min familie er superklar for å flytte sammen med kjæresten og begynne livet som studenter om et år.

Så vi i familien kjøpte vannkoker, kaffetrakter, brødrister, blender, stavmikser, vaffeljern, servise, bestikk, ostehøvel osv til henne.

Hun ble enormt glad.

Jeg fikk det samme til 18årsdagen. Og det var virkelig virkelig stas. Det meste har jeg enda 15 år senere. 😊

Men det fordrer jo at hun er flytteklar.. så det ikke oppfattes som utkastingsgave.. 😉

Anonymous poster hash: ffdeb...166

Utkastningsgave! 😂 Takk for et godt ord :-)

Anonymous poster hash: 3dda3...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...