Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har fri i morgen å har så lyst å dra på Fløyen med sønnen min på 4 år men har dessverre ikke så god råd nå. Tar vi fløybanen begge veier så koster det ca 150 kr som sikkert høres ut som en grei pris men blir litt for mye for meg. Tenkte å ta fløybanen opp også heller gå ned igjen med han.Da blir det mer enn 70 kr. Men er det for langt for en 4 åring å gå fra Fløyen til bystasjonen? Anonymous poster hash: e57ae...55c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 45 minutter i rolig tempo vil jeg tro. Er jo en veldig grei vei og bare nedoverbakker. Tror det vil gå helt fint. Er han vant til tur? Anonymous poster hash: 7bc52...3e4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Det går fint å gå ned fra Fløyen, så spar de pengene. God tur:) Anonymous poster hash: d76d3...29d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Oi det er såpass langt ja.. Vi går en turer men ikke så lange turer som 45 minutt hehe.. Vi ble innvitert med av en annen mor som har barn på samme avdeling som sønnen min,så det var jo veldig koselig Ettersom det er avtalt at vi skal grille der så blir det fort dyrt om vi tar banen begge veier itellegg til grillmat. Men får tenke litt over hva vi skal gjøre,om jeg skal ta sjansen på å gå ned med han eller ikke. Anonymous poster hash: e57ae...55c
mamma_bergen Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Det er en fin tur for en 4-åring! Fløyen er gull når det er sol og varme
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Ja er veldig koselig på fløyen å ekstra kjekt for han når det er ett barn til med Men 145 kr ble litt mye akkurat nå. Men kan sikkert satse på at det går bra å gå med han ned da Anonymous poster hash: e57ae...55c
Sokkedyret Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Mitt barn på 1,5 har gått opp... En 4 åring burde absolutt klare den turen! Det står bare på motivasjon og tålmodighet fra foreldrene! Ta dere god tid, ta noen snarveier, fortell vitser og ha med litt turgodt!
soleia Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Har gått bra å gå med mine på den alderen. Det er jo berre nedoverbakkar.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Det bør de klare fra de lærer å gå omtrent, er jo bare nedoverbakke. Og dere bør begynne å gå mer på tur. Anonymous poster hash: 6fe54...4a6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Mitt barn på 1,5 har gått opp... En 4 åring burde absolutt klare den turen! Det står bare på motivasjon og tålmodighet fra foreldrene! Ta dere god tid, ta noen snarveier, fortell vitser og ha med litt turgodt! de snarveiene kan jeg dessverre ikke ettersom jeg ikke er så godt kjent der. Men går forhåpentligvis bra uten også Anonymous poster hash: e57ae...55c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 vi går som sagt en del på tur men ikke så lange turer som 45 minutter. Anonymous poster hash: e57ae...55c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 45 minutter er IKKE verken langt eller lenge. I tillegg er det bare nedoverbakker... Anonymous poster hash: 9a127...d5a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 tror ikke de fleste går turer på 45 minutter så ofte med 4 åringer.. Å jo en tur på 45 minutter ER langt men blir jo litt annerledes i dette tilfelle ettersom det bare er nedoverbakke. Anonymous poster hash: e57ae...55c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 Selvfølgelig klarer en 4 åring å gå ned fløyen . Snarveiene ser du enkelt fra veien nedover. Er bare korte snarveier så en kan kutte svingene på en måte ☺️ Anonymous poster hash: dce49...c8f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 tror ikke de fleste går turer på 45 minutter så ofte med 4 åringer.. Å jo en tur på 45 minutter ER langt men blir jo litt annerledes i dette tilfelle ettersom det bare er nedoverbakke. Anonymous poster hash: e57ae...55c Nei, de fleste går vel betraktelig lenger? Anonymous poster hash: 9a127...d5a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 tror ikke de fleste går turer på 45 minutter så ofte med 4 åringer.. Å jo en tur på 45 minutter ER langt men blir jo litt annerledes i dette tilfelle ettersom det bare er nedoverbakke. Anonymous poster hash: e57ae...55c En 4-åring er absolutt ikke så liten. Det er vel ikke så mange som går kortere turer enn 45 minutter vel? Hva er vitsen med å gå tur da? Går dere aldri tur i skogen eller på fjellet? Da kan en jo fint bruke mange timer. Utrolig kjekt. Anonymous poster hash: 6fe54...4a6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 Vi har gått den ruten (tatt banen opp og gått ned igjen ) mange ganger, også mens barna har vært små, det ene barnet har i tillegg astma, men det har ikke vært noe problem.. Er bare til å ta noen stopp på vei nedover det, er jo noen benker og dissestativ man kan ta pauser ved, før man går videre. Jeg tror det vil gå helt fint for gutten din å ta denne turen fra fløyen og ned, en gang må jo bli den første Anonymous poster hash: 64a73...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå