Gå til innhold

Viva Sunrise på Alcudia.....noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en Spar butikk i nærheten der hvor man får kjøpt bla knekkebrød?

Anonymous poster hash: 65e3c...dbf

Skrevet

Vi har vært der! Veldig alright hotell, og reiser gjerne tilbake dit. Ligger masse butikker i nærheten, så skal mye til å ikke få tak i ei knekkebrødpakke 😀

Skrevet

Har vært der som barn 6-7 ganger, og skal tilbake med egen familie nå i sommer. Gleder meg! :) Det er en butikk der ja, men om det er Spar og om du får tak i knekkebrød aner jeg ikke. Ta det med hjemmefra da vel! 👍🏼😃

Skrevet

Ja 😃 vært der flere ganger og er veldig fornøyd 😃 det ligger en butikk i tilknytning til resepsjonen som er deres egen kjede, i tillegg er det en Spar 10m utenfor hovedinngangen til hotellet. Uansett mange Spar strødd rundt omkring i den handlegata, mange med "skandinaviske" varer som knekkebrød, tubeost etc.

Skrevet

Jeg kom hjem fra det hotellet nå på lördag. Veldig fint og koselig. Mange mennesker men helt ok. Vär obs på engelskmennene,de tar ingen hensyn og er ganske höyröstande. Kjempe fint barne område. Mini disco vär kveld. Og mange butikker og resuranger rundt om. Kort vei til strand og inn til Alcudia. Jeg fikk desverre ikke gjort så mye der, for at jeg brakk en tå etter den förste dagen. Men vi skal tilbake en gang til.

Skrevet

Finns masse med bröd,knekkebröd og skandinavisk mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...