Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Det har gått meg hus forbi iallefall.. Anonymous poster hash: 711a6...7f9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Så drøy påstand da. Politianmeldte hun seg selv også da, eller? Nei, jeg har ikke sett det, og godt er det. Nakenbilder som blir spredt mot viljen til personen på bildet er ikke ok Anonymous poster hash: 9a114...330
Gjest Trøfler Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Har verken hørt om dette bildet eller sett det. Men dersom det er et nakenbilde som er spredd mot hennes vilje så synes jeg ikke man skal forsøke å google det opp. Gjør mot andre som man vil at andre skal gjøre mot en selv.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner! JW, moderator
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har sett et bilde av henne av seksuell karakter, men hun var ikke naken. Det var forøvrig en snap tror jeg. Anonymous poster hash: 3503e...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå