Villavida Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg liker navn som er litt spesielle, men ikke så spesielle at de blir sære. Hva synes dere om disse? Og kom gjerne med flere forslag! 😊 Timo Thilo Leo Neo Tino Ellers liker vi Mio og Matheo, men Mio blir litt for likt storebror, og Matheo føler jeg blir for vanlig. Synes det popper opp over alt. Håper på mange forslag! (Må ikke slutte på O men gjerne i samme sjanger) 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Enzo (eventuelt Lorenzo) Antonio Milo Nico/Niko Arlo Marco Mario Cato Nicolo Anonymous poster hash: e609d...72f
februarprins2013 Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Leo og Neo av dine er kule Teo Romeo Endret 5. juni 2016 av Blair Waldorf
inimini Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Leo er fint! Liker og veldig godt Mio, Theo og Matheo Endret 5. juni 2016 av inimini
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Jeg liker navn som er litt spesielle, men ikke så spesielle at de blir sære. Hva synes dere om disse? Og kom gjerne med flere forslag! 😊 Timo Thilo Leo Neo Tino Ellers liker vi Mio og Matheo, men Mio blir litt for likt storebror, og Matheo føler jeg blir for vanlig. Synes det popper opp over alt. Håper på mange forslag! (Må ikke slutte på O men gjerne i samme sjanger) 😊 Ailo Viljo Leonardo Synes Timo er ok, de andre er ikke helt min smak. Heter storebror Milo? I så fall synes jeg Thilo blir rart inntil. Matheo liker jeg så godt, men er også selv usikker på grunn av nå utstrakt bruk.. Anonymous poster hash: 94e33...f14
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Mener det var en som het Timo i en ungdomsbok om aids eller noe sånt... Var min første assosiasjon til det navnet. Leo og Theo er jo ok, men veldig vanlige begge to. Mio blir for mykt i mine ører. Matheo og Leonardo er veldig latino/italiensk. Ikke min greie. Anonymous poster hash: c2383...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå