GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig! SĂ„ digg at dere traff pĂ„ fĂžrste forsĂžk 😎 nĂŠrmer seg min tur med digital, Ă„ herre..

Spennende! Jeg tipper du ogsÄ fÄr gode nyheter! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da detter jeg pÄ uke 30. BlÞr godt no.

Skrevet

Da detter jeg pÄ uke 30. BlÞr godt no.

Lykke til neste pp :)

Skrevet (endret)

Gratulerer til de som har fÄtt positiv :) 9 Dpo i dag, og blenda. Har litt trua kjenner jeg, men det kan jo vÊre siden det ble en del positive her nÄ fra dere :)

Endret av Kladden
Skrevet

Gratulerer til de som har fÄtt positiv :) 9 Dpo i dag, og blenda. Har litt trua kjenner jeg, men det kan jo vÊre siden det ble en del positive her nÄ fra dere :)

Fortsatt hÄp, jeg hadde absolutt ikke troen fÞr i gÄr, blendahvite tester fra 7dpo+

Krysser fingrene for deg 😊

Skrevet

Jeg er 8 dpo og fikk en svaaaaak skygge pÄ BT, dessverre ikke noe nytt. Har ikke helt trua denne gangen:P 

Skrevet (endret)

Kjenner det river godt i magen nÄ, akkurat som kniver. Neg gtest idag og igÄr. SkjÞnner fortsatt ikke hva den blÞdningen var. Venter tanta til helgen,(tror jeg, kom helt utav telling) passer meg dÄÄrlig for vi skal til Hellas :(

Gratulerer sÄÄÄ masse til dere heldige damer med spirer i magen <3

Endret av BambiMilla
Skrevet

Ny dag, nye muligheter. 10dpo i dag og nok en negativ test. Jaja. Enda noen dager igjen, men kjenner at den trua jeg hadde begynner Ă„ forsvinne :/

Skrevet

Her er det 9 dpo og den vanlige spottingen... FÄtt forsamtale til Riksen i oktober, sÄ blir Ä smÞre seg med tÄlmodighet i sommer, og kose seg med hjemmeprÞving. 

Skrevet

Tre dager (snart 4) over ikm og bare negative tester :( blir gal!!!!

Skrevet

Tre dager (snart 4) over ikm og bare negative tester :( blir gal!!!!

Hmm kanskje hĂžre med legen? BlodprĂžve?

Skrevet

Hmm kanskje hĂžre med legen? BlodprĂžve?

Mja, har sÄ ustabil og rar syklus etter jeg sluttet pÄ pillene. En blÞdning her og en blÞdning der.. Syntes den hadde stabilisert seg litt, men nÄ skjÞnner jeg ingenting igjen. Tror jeg mÄ begynne med el-tester jeg og :)

FÄr bare fortsette Ä vente, hÄpet er ikke ute fÞr tanta kommer :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Oppdatering fra meg:

Ikveld var det duket for fest og siden tanta fortsatt ikke har kommet tok jeg en test idag tidlig hvor det tydelig sto "gravid". Etter 4-5 negative tester kom den positive testen jeg ventet pÄ! Jeg skal bli tobarnsmor!!!! :D sÄÄ glad og helt skjelven.

Skrevet

Oppdatering fra meg:

Ikveld var det duket for fest og siden tanta fortsatt ikke har kommet tok jeg en test idag tidlig hvor det tydelig sto "gravid". Etter 4-5 negative tester kom den positive testen jeg ventet pÄ! Jeg skal bli tobarnsmor!!!! :D sÄÄ glad og helt skjelven.

Gratulerer sĂ„ mye!! Gleder meg til min viser positiv igjen etter sa pĂ„ denne pp đŸ˜±

Skrevet

Gratulerer sĂ„ mye!! Gleder meg til min viser positiv igjen etter sa pĂ„ denne pp đŸ˜±

Tusen takk!! Huff sÄ trist :( er liivredd for at det skal skje. HÄper det klaffer fort for deg! Jeg gav litt opp med intens prÞving. Da gikk det jammen med engang! :D

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...