Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dpo i dag.. Tiden kunne ikke gått saktere 😖

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynner dere å teste? Jeg kommer sikkert til å bruke opp alle billigtestene mine, bare for å se at tr kommer dagen etterpå... 😅

Skrevet

Jeg er testoman og begynner vel 8-9 Dpo

Skrevet

Har 4 billigstrimler og 2 staver jeg tenker å svi av mellom 9-14dpo, har lutealfase på 16, så klarer ikke vente så lenge! 🙊

Skrevet

Har ett lass med eBay tester liggende. Håper på å klare å holde meg til første testing på 8-9, men skjønner jo av tolmodigheten min at det sikkert går en på 7 også :/

Skrevet

Har ett lass med eBay tester liggende. Håper på å klare å holde meg til første testing på 8-9, men skjønner jo av tolmodigheten min at det sikkert går en på 7 også :/

Da er det godt at ebay tester er billige 100 stk for 100 lappen.

Skrevet

Hehe.. Ja, det er veldig greit å kjøpe i bulk derfra. Billig og enkle. +at jeg slipper dårlig samvittighet når jeg tester for mye :D

Skrevet

No æ e 6 Dpo og no skal eg legge me.

Skrevet

Å kor det kleiar i fingranje etter testing :filer:   :eeeh:  :overrasket:  :wow:  :kjefte:

Skrevet

Tok min første i dag! Billigstrimmel 8dpo, blendahvit 😅😩

Skrevet

Slenger meg med dere, IKM lørdag/søndag 2-3. juli.! Er 1/2 dpo nå, og er klar for å veeeeeenteeee. DPO-land tar jo en evighet! 

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for å sette det hele litt på vent men gikk ikke aktivt inn for å stoppe det. Ønsker oss fortsatt en liten. Hadde tanta på besøk 04.06 så Hu skal ikke komme tilbake før i slutten av juni. Men nå fikk jeg en merkelig blødning igår, mindre enn vanlig mens men nok til at jeg må ha bind. Kjekt når det kommer uten advarsel på jobb og jeg går i hvite tannlegeklær!!!!

Noen som har opplevd slik blødning over en uke før ikm? Pleier aaaldri spotte heller.

Skrevet

Tok min første i dag! Billigstrimmel 8dpo, blendahvit 😅😩

Jeg måtte også teste idag.. 😅 Ikke overraskende negativ, men måtte bare få det ut av verden sånn at jeg klarer å vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig når dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ? 😅

Skrevet

Jeg måtte også teste idag.. Ikke overraskende negativ, men måtte bare få det ut av verden sånn at jeg klarer å vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig når dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ?

Kommer til og teste i kveld men rekner med negativ. Er jo barre 7 Dpo.

Vi får trøste oss med at det er nok tidlig enda  :Nikke:

Skrevet

Jeg måtte også teste idag.. Ikke overraskende negativ, men måtte bare få det ut av verden sånn at jeg klarer å vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig når dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ?

Blenda som i vaskepulveret. Heeeeeelt hvit, ingen antydning i det hele tatt :P 

Skrevet

Blenda som i vaskepulveret. Heeeeeelt hvit, ingen antydning i det hele tatt :P

Var det jeg trodde 😅 Hihi

Skrevet

Jeg måtte også teste idag.. 😅 Ikke overraskende negativ, men måtte bare få det ut av verden sånn at jeg klarer å vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig når dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ? 😅

Den var så hvit som den kunne vært, haha. Har lutealfase på 16 dager, noe som er litt lenge. Så vet jo at det egentlig er helt bortkastet så tidlig, men håper så inderlig på å se en svak strek bli sterkere etterhvert 🙈🙈🙈

Skrevet

http://tinypic.com/view.php?pic=6rkqph&s=9#.V2mI_PQzeJI

Tok ein i stad og glemte den. Men om det er noe der eller skygge.

Synes jeg ser litt om jeg legger godvilja til! Test igjen til freddan ;)

-

Ligger kvalm for 2. kveld på rad... Ikke sånn veldig, men ķjenner det. Veldig kjip fantom-symptom om det ikke er noe!

Skrevet

Kjenner ingen ting og har 0 troa denne mnd.

Tror nok det er skugge.

Skrevet

http://tinypic.com/view.php?pic=6rkqph&s=9#.V2mI_PQzeJI

Tok ein i stad og glemte den. Men om det er noe der eller skygge.

Ser nok ut som en skygge enn så lenge ja, men om et par dager så får vi se! *krysser fingrene* 

2/3 dpo her, og litt spotting, som er heeelt normalt for meg, så har ikke trua enda.. 

Skrevet

Ser nok ut som en skygge enn så lenge ja, men om et par dager så får vi se! *krysser fingrene* 

2/3 dpo her, og litt spotting, som er heeelt normalt for meg, så har ikke trua enda.. 

Har liten tro, føler meg øm der nede men det er standar for meg. Blir nok ikkje min mnd. Det er jo lov og håpe.

Det må jo vere vår tur no snart.

Skrevet

Blir nok ein teste i kveld og men tror ikkje på det.  Testoman som jeg er.

Skrevet

Test 9dpo på morgenurin, blendahvit i dag også 😖😖 Har så lyst å se en svak strek 😭 Men ingen symptomer på noe, og magefølelsen min holder alle forhåpninger nede med negativiteten!

Skrevet

Test 9dpo på morgenurin, blendahvit i dag også 😖😖 Har så lyst å se en svak strek 😭 Men ingen symptomer på noe, og magefølelsen min holder alle forhåpninger nede med negativiteten!

Er nett slik jeg føler og. Men øm det nede men det er jo likt meg. Har 0 håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...