GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ett lass med eBay tester liggende. HÄper pÄ Ä klare Ä holde meg til fÞrste testing pÄ 8-9, men skjÞnner jo av tolmodigheten min at det sikkert gÄr en pÄ 7 ogsÄ :/

Da er det godt at ebay tester er billige 100 stk for 100 lappen.

Annonse

Vi hadde bestemt oss for Ä sette det hele litt pÄ vent men gikk ikke aktivt inn for Ä stoppe det. Ønsker oss fortsatt en liten. Hadde tanta pÄ besÞk 04.06 sÄ Hu skal ikke komme tilbake fÞr i slutten av juni. Men nÄ fikk jeg en merkelig blÞdning igÄr, mindre enn vanlig mens men nok til at jeg mÄ ha bind. Kjekt nÄr det kommer uten advarsel pÄ jobb og jeg gÄr i hvite tannlegeklÊr!!!!

Noen som har opplevd slik blĂždning over en uke fĂžr ikm? Pleier aaaldri spotte heller.

Tok min fĂžrste i dag! Billigstrimmel 8dpo, blendahvit đŸ˜…đŸ˜©

Jeg mĂ„tte ogsĂ„ teste idag.. 😅 Ikke overraskende negativ, men mĂ„tte bare fĂ„ det ut av verden sĂ„nn at jeg klarer Ă„ vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig nĂ„r dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ? 😅

Annonse

Jeg mÄtte ogsÄ teste idag.. Ikke overraskende negativ, men mÄtte bare fÄ det ut av verden sÄnn at jeg klarer Ä vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig nÄr dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ?

Kommer til og teste i kveld men rekner med negativ. Er jo barre 7 Dpo.

Vi fÄr trÞste oss med at det er nok tidlig enda  :Nikke:

Jeg mÄtte ogsÄ teste idag.. Ikke overraskende negativ, men mÄtte bare fÄ det ut av verden sÄnn at jeg klarer Ä vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig nÄr dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ?

Blenda som i vaskepulveret. Heeeeeelt hvit, ingen antydning i det hele tatt :P 

Jeg mĂ„tte ogsĂ„ teste idag.. 😅 Ikke overraskende negativ, men mĂ„tte bare fĂ„ det ut av verden sĂ„nn at jeg klarer Ă„ vente noen dager til ;) Hva betyr det egentlig nĂ„r dere skriver blendahvit? Liten antydning til strek eller helt negativ? 😅

Den var sĂ„ hvit som den kunne vĂŠrt, haha. Har lutealfase pĂ„ 16 dager, noe som er litt lenge. SĂ„ vet jo at det egentlig er helt bortkastet sĂ„ tidlig, men hĂ„per sĂ„ inderlig pĂ„ Ă„ se en svak strek bli sterkere etterhvert 🙈🙈🙈

http://tinypic.com/view.php?pic=6rkqph&s=9#.V2mI_PQzeJI

Tok ein i stad og glemte den. Men om det er noe der eller skygge.

Synes jeg ser litt om jeg legger godvilja til! Test igjen til freddan ;)

-

Ligger kvalm for 2. kveld pÄ rad... Ikke sÄnn veldig, men ķjenner det. Veldig kjip fantom-symptom om det ikke er noe!

http://tinypic.com/view.php?pic=6rkqph&s=9#.V2mI_PQzeJI

Tok ein i stad og glemte den. Men om det er noe der eller skygge.

Ser nok ut som en skygge enn sÄ lenge ja, men om et par dager sÄ fÄr vi se! *krysser fingrene* 

2/3 dpo her, og litt spotting, som er heeelt normalt for meg, sÄ har ikke trua enda.. 

Ser nok ut som en skygge enn sÄ lenge ja, men om et par dager sÄ fÄr vi se! *krysser fingrene* 

2/3 dpo her, og litt spotting, som er heeelt normalt for meg, sÄ har ikke trua enda.. 

Har liten tro, fÞler meg Þm der nede men det er standar for meg. Blir nok ikkje min mnd. Det er jo lov og hÄpe.

Det mÄ jo vere vÄr tur no snart.

Test 9dpo pĂ„ morgenurin, blendahvit i dag ogsĂ„ 😖😖 Har sĂ„ lyst Ă„ se en svak strek 😭 Men ingen symptomer pĂ„ noe, og magefĂžlelsen min holder alle forhĂ„pninger nede med negativiteten!

Er nett slik jeg fÞler og. Men Þm det nede men det er jo likt meg. Har 0 hÄp.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...