Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer til de som har fått positiv :) 9 Dpo i dag, og blenda. Har litt trua kjenner jeg, men det kan jo være siden det ble en del positive her nå fra dere :)

Fortsatt håp, jeg hadde absolutt ikke troen før i går, blendahvite tester fra 7dpo+

Krysser fingrene for deg 😊

Gratulerer til de som har fått positiv :) 9 Dpo i dag, og blenda. Har litt trua kjenner jeg, men det kan jo være siden det ble en del positive her nå fra dere :)

Jeg er 8 dpo og fikk en svaaaaak skygge på BT, dessverre ikke noe nytt. Har ikke helt trua denne gangen:P 

Kjenner det river godt i magen nå, akkurat som kniver. Neg gtest idag og igår. Skjønner fortsatt ikke hva den blødningen var. Venter tanta til helgen,(tror jeg, kom helt utav telling) passer meg dåårlig for vi skal til Hellas :(

Gratulerer sååå masse til dere heldige damer med spirer i magen <3

Endret av BambiMilla

Annonse

Hmm kanskje høre med legen? Blodprøve?

Mja, har så ustabil og rar syklus etter jeg sluttet på pillene. En blødning her og en blødning der.. Syntes den hadde stabilisert seg litt, men nå skjønner jeg ingenting igjen. Tror jeg må begynne med el-tester jeg og :)

Får bare fortsette å vente, håpet er ikke ute før tanta kommer :D

• 2 uker senere...

Oppdatering fra meg:

Ikveld var det duket for fest og siden tanta fortsatt ikke har kommet tok jeg en test idag tidlig hvor det tydelig sto "gravid". Etter 4-5 negative tester kom den positive testen jeg ventet på! Jeg skal bli tobarnsmor!!!! :D såå glad og helt skjelven.

Oppdatering fra meg:

Ikveld var det duket for fest og siden tanta fortsatt ikke har kommet tok jeg en test idag tidlig hvor det tydelig sto "gravid". Etter 4-5 negative tester kom den positive testen jeg ventet på! Jeg skal bli tobarnsmor!!!! :D såå glad og helt skjelven.

Gratulerer så mye!! Gleder meg til min viser positiv igjen etter sa på denne pp 😱

Gratulerer så mye!! Gleder meg til min viser positiv igjen etter sa på denne pp 😱

Tusen takk!! Huff så trist :( er liivredd for at det skal skje. Håper det klaffer fort for deg! Jeg gav litt opp med intens prøving. Da gikk det jammen med engang! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...