GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 dpo og ingen antydningen til strek.. Var bok bare innbilning i gÄr, det her er skikkelig surt!! Mistet helt motivasjonen, 5 dager til ikm.. Tempen min er helt jevn og hÞy, sÄ utifra den skulle man tro noe var pÄ ferde siden den vanligvis er mye mer ujevn. Men testene drar forhÄpningene i dass altsÄ!!

12 dpo og ingen antydningen til strek.. Var bok bare innbilning i gÄr, det her er skikkelig surt!! Mistet helt motivasjonen, 5 dager til ikm.. Tempen min er helt jevn og hÞy, sÄ utifra den skulle man tro noe var pÄ ferde siden den vanligvis er mye mer ujevn. Men testene drar forhÄpningene i dass altsÄ!!

Uff, men bare tenk pÄ at det fortsatt er tidlig Ä teste! Vent til ikm, eller dagen fÞr, sÄ kanskje du fÄr andre resultater da! Krysser fingrene :)

Uff, men bare tenk pÄ at det fortsatt er tidlig Ä teste! Vent til ikm, eller dagen fÞr, sÄ kanskje du fÄr andre resultater da! Krysser fingrene :)

Takk, trenger all lykken jeg kan fĂ„ 🙈

Lyslys brun utflod pĂ„ papiret ista!! Fortsatt 5 dager til ikm? Jeg klamrer meg fast til at det er et positivt tegn altsĂ„ 😍

Takk, trenger all lykken jeg kan fĂ„ 🙈

Lyslys brun utflod pĂ„ papiret ista!! Fortsatt 5 dager til ikm? Jeg klamrer meg fast til at det er et positivt tegn altsĂ„ 😍

Lys rosa pÄ papiret sÄ 3 dager til ikm. Har mistet alt hÄp.

Krysser og hÄper for din del at det et POSITIVFT

Idag var streken enda sterkere pĂ„ meg :) SĂ„ klarte selvfĂžlgelig ikke holde meg med Ă„ si det til de nĂŠrmeste venninnene i kveld 😅 Samboer er veldig nervĂžs for Ă„ fortelle, siden ting kan skje, men de hadde fĂ„tt vitenom det hadde skjedd noe galt ogsĂ„. SĂ„ jeg gidder ikke bekymre meg og satse pĂ„ at denne gangen gĂ„r like fint som sist. Har ikke gĂ„tt opp for meg at jeg faktisk er GRAVID!

Annonse

Idag var streken enda sterkere pĂ„ meg :) SĂ„ klarte selvfĂžlgelig ikke holde meg med Ă„ si det til de nĂŠrmeste venninnene i kveld 😅 Samboer er veldig nervĂžs for Ă„ fortelle, siden ting kan skje, men de hadde fĂ„tt vitenom det hadde skjedd noe galt ogsĂ„. SĂ„ jeg gidder ikke bekymre meg og satse pĂ„ at denne gangen gĂ„r like fint som sist. Har ikke gĂ„tt opp for meg at jeg faktisk er GRAVID!

Gratulerer!!! SkjĂžnner godt at trangen for Ă„ fortelle det til noen er tilstede đŸ˜…đŸ‘đŸ»

http://tinypic.com/view.php?pic=2073yoz&s=9#.V2-Mo_QzfCQ

Fikk dette resultatet etter ca 3 timer, er det da ugyldig? Vet det stÄr pÄ pakningsvedlegget, men noen med erfaring? Syntes helt klart den er rosa.

Ville akseptert den! Min erfaring er at, er man ikke gravid kommer ikke den andre streken uansett hvor lenge den ligger. Men test igjen om et par dager for Ă„ vĂŠre sikker. Sniker inn et "gratulerer!" ;)

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=ei49kj&s=9#.V3DtsvQzfCQ

Her er gĂ„rsdagens Ăžverst og dagens nederst.. Syntes ikke det er sĂ„ mye sterkere, kjenner jeg gruer meg veeldig til Ă„ prĂžve cbd i morgen i frykt for et slag i fjeset 😂

Har du tatt digital Atanih?

*hÄper*

Fortsatt tidlig med 7dpo da, men skjĂžnner du er ivrig etter Ă„ teste 🙈🙈

Her er gÄrsdagens Þverst og dagens nederst.. Syntes ikke det er sÄ mye sterkere, kjenner jeg gruer meg veeldig til Ä prÞve cbd i morgen i frykt for et slag i fjeset

*hÄper*

Fortsatt tidlig med 7dpo da, men skjĂžnner du er ivrig etter Ă„ teste

Ser lik ut men det er lov og hÄpe.  Er tempen lav i dag og ?

Min sank litt idag sÄ spotter litt meir i dag. Gidder ikkje og teste.

Ser lik ut men det er lov og hÄpe. Er tempen lav i dag og ?

Min sank litt idag sÄ spotter litt meir i dag. Gidder ikkje og teste.

Nei tempen var hÞyere i dag igjen, nÄler i munnen, og hadde sovet med munnen ppen i gÄr sÄ vet at det pÄvirker tempen veldig.. Den har lagt pÄ 36,45-36,55 etter EL, 36,10 igÄr og 36,35 i dag.. SÄ kjenner nervene mine presser ordentlig pÄ. Men siden to tester har gitt utslag med rosa strek hÄper jeg jo veldig!!

Nei tempen var hÞyere i dag igjen, nÄler i munnen, og hadde sovet med munnen ppen i gÄr sÄ vet at det pÄvirker tempen veldig.. Den har lagt pÄ 36,45-36,55 etter EL, 36,10 igÄr og 36,35 i dag.. SÄ kjenner nervene mine presser ordentlig pÄ. Men siden to tester har gitt utslag med rosa strek hÄper jeg jo veldig!!

Krysser for deg og hÄper.

Min temp gjekk ned 0,12 og spotter litt meir sÄ reknar med det er i full gang i kveld.

Jeg hÞrer til her, har ikm pÄ fredag :) begynte Ä tempe denne mnd Ä det har vÊrt vanskelig Ä finne ut av nÄr el var, men er nÄ kjempe sikker pÄ at jeg er 10 dpo i dag :)

Tempen steg fra 36.40 til 36.76 i dag sÄ jeg tok en test Ä forventet egentlig ingen ting, men den ble kjempe positiv

NÄ hÄper jeg at medisinene jeg har fÄtt vil lime fast denne spiren

Her er gĂ„rsdagens Ăžverst og dagens nederst.. Syntes ikke det er sĂ„ mye sterkere, kjenner jeg gruer meg veeldig til Ă„ prĂžve cbd i morgen i frykt for et slag i fjeset 😂

*hÄper*

Fortsatt tidlig med 7dpo da, men skjĂžnner du er ivrig etter Ă„ teste 🙈🙈

De strekene er jo veldig tydelige da! :D

Jeg har en digital i veska nÄ etter en handlerunde, hihi :P Kommer nok til Ä ta den i lÞpet av dagen! Ikm i morgen, livredd for at seg skal vÊre kjemisk :o

Jeg hÞrer til her, har ikm pÄ fredag :) begynte Ä tempe denne mnd Ä det har vÊrt vanskelig Ä finne ut av nÄr el var, men er nÄ kjempe sikker pÄ at jeg er 10 dpo i dag :)

Tempen steg fra 36.40 til 36.76 i dag sÄ jeg tok en test Ä forventet egentlig ingen ting, men den ble kjempe positiv

NÄ hÄper jeg at medisinene jeg har fÄtt vil lime fast denne spiren

Gratulerer! :D

http://i63.tinypic.com/b5s6f8.jpg

Da er det ordentlig bekrefta, sÄ nÄ kan jeg slappe mer av <3 Deilig Ä vite! Vi klarte det til og med pÄ fÞrste forsÞk! NÄ hÄper jeg de fÞrste 12 ukene gÄr fort :P

Herlig! SĂ„ digg at dere traff pĂ„ fĂžrste forsĂžk 😎 nĂŠrmer seg min tur med digital, Ă„ herre..

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...