Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går når vi hadde hopper i høyet var det litt blodaktig utflod/slim, litt mørkt, ikke ferskt. Kan dette være er tegn? Eller er jeg helt på villspor? Blør aldri etter sex, og hele 7 dager til ikm. Tenkte kanskje at det kunne vært tegn til festeblødning som nødvendigvis ikke hadde nådd helt frem uten "å bli dratt med ut av mannen" ? 😳😳

Da var alt håp ute. Kvite test i dag. Får vente på tante rød da. 9 Dpo

Kan jo vere festeblødning, Krysser fingrane for deg.

Ingen håp er da ute, de fleste får jo ikke positiv test så lenge før mensen. Hvor lenge har dere prøvd forresten?

Annonse

Da var alt håp ute. Kvite test i dag. Får vente på tante rød da. 9 Dpo

Kan jo vere festeblødning, Krysser fingrane for deg.

Du, nå må du gi deg altså ;)

9dpo er det ikke vanlig å få positiv (selv om du har fått det før)

Opp med humøret, positiviteten og tålmodigheten.

Jeg heier på deg! :)

Anonymous poster hash: cddd8...cac

Du, nå må du gi deg altså ;)

9dpo er det ikke vanlig å få positiv (selv om du har fått det før)

Opp med humøret, positiviteten og tålmodigheten.

Jeg heier på deg! :)

Anonymous poster hash: cddd8...cac

Har født 5 barn og alle var positive på 7 dpo. Har vert gravid totalt 7 ganger med 7 dpo positive tester. Da er prosenten neste 100 %  for at det skjer igjen.

Annonse

Jeg måtte også teste igjen idag 😅 Uff, neste gang skal jeg ikke kjøpe tester før ikm ;) La jeg en stor dose godvilje til kunne jeg skimte antydning til strek. Men nå venter jeg til over helga før jeg tester igjen (tror jeg) Hehe. Men om det er innbilt eller ikke, de siste dagene har jeg vært helt kaputt! Null energi. Forrige gang jobbet jeg i hjemmesykepleien, og tok en 10 minutters på sofaen i fellesstua i omsorgsboligene hver dag omtrent :'D

Jeg måtte også teste igjen idag 😅 Uff, neste gang skal jeg ikke kjøpe tester før ikm ;) La jeg en stor dose godvilje til kunne jeg skimte antydning til strek. Men nå venter jeg til over helga før jeg tester igjen (tror jeg) Hehe. Men om det er innbilt eller ikke, de siste dagene har jeg vært helt kaputt! Null energi. Forrige gang jobbet jeg i hjemmesykepleien, og tok en 10 minutters på sofaen i fellesstua i omsorgsboligene hver dag omtrent :'D

Sånn er det dor meg også, en god dose godvilje og det faktum at jeg vet hvor streken skal være 😅 Får se de kommende dagene om det bare har vært innbilning eller ei!

Sånn er det dor meg også, en god dose godvilje og det faktum at jeg vet hvor streken skal være 😅 Får se de kommende dagene om det bare har vært innbilning eller ei!

Ja blir spennende å se! Viste den til samboer, han var ikke særlig overbevist xD Begynner å nærme seg ikm for de fleste her nå, blir spennende med resultater til uka!

Så kjedelig :-( Nå to timer etter jeg tok testen kan jeg såvidt skimte en skygge, det har jeg ikke kunnet på de 3 første, hååper at det et et steg i riktig retning

Får krysse og håpe at det blir rette vegen.

Får vente på den røde som er venta Tirsdag.

Detta er skikkelig teit og jeg vet det, men er det bare mine øyne som skimter antydning til strek? Hoho de neste dagene kommer til å gå sååå seint :'D Og jeg hater litt at jeg er så godtroende og har så "god" selvdisiplin... :P

http://i63.tinypic.com/2zznns5.jpg

Detta er skikkelig teit og jeg vet det, men er det bare mine øyne som skimter antydning til strek? Hoho de neste dagene kommer til å gå sååå seint :'D Og jeg hater litt at jeg er så godtroende og har så "god" selvdisiplin... :P

http://i63.tinypic.com/2zznns5.jpg

Jeg sitter på mobilen og leser. Og når noen legger ut en svak strek ser jeg den aldri, men du... jeg ser streken på din! :D

Wuææ er det sant! Var sikker på at det bare var mest ønsketenking og at det ihvertfall ikke var mulig for andre å se den på halvdårlig bilde! :o Hvis det er tilfelle har vi klart det på første forsøk!

Så spent på fine vegne!! 😱😱 Håper på en tydeligere strek i dag jeg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...