GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

BÄde temper og EL tester.. men har PCOS sÄ ser ut til at den blir enten veldig forsinket eller ingen denne perioden.. da er det to mÄneder til neste gang vi kan prÞve pga. Mannen sin arbeidsturnus :/

FÄr du hjelp fra GU spes vedr PCOS ?  Surt nÄr manfolka har dei turnusane.  Tenk om ein kunne fryse ned heime og stapp opp i der nÄr lÞpetida er der. 

Annonse

I gĂ„r kveld var EL testen helt klar negativ, og i dag nĂ„r mannen er reist bort i to dager.. sĂ„ er den jammen meg knall positiv! 😝

Jaja, fÄr helle se positivt at jeg kan nyte sommeren med cava og spekemat...

I gÄr kveld var EL testen helt klar negativ, og i dag nÄr mannen er reist bort i to dager.. sÄ er den jammen meg knall positiv!

Jaja, fÄr helle se positivt at jeg kan nyte sommeren med cava og spekemat...

Det kan gÄ dersom det vart noko i gÄr.

Hadde litt stikninger pÄ hÞyre side i dag, som varte i ca 1 time. Er barre 2 Dpo sÄ det er nok fortidlig med noe tegn.

Er sÄ dritt lei, var pÄ jobb i gÄr fra kl 13:30 til kl 05:00 i natt. SÄ pÄ jobb igjen kl 13:00 til 22:00 + 3 x 12 skift natt i helgen. Gode peng av detta.

Kleiar i fingranje etter testing. 

Haha ja, fortell meg om det! Jeg tempoet med ladycomp, og den gav utslag for at jeg fikk EL 9juni, sĂ„ sneeglet dagene seg frem til 7dpo(trodde jeg), der jeg snart kunne teste og hĂ„pe pĂ„ noe positivt. SĂ„ skjĂžnte jeg etterhvert at siden tempen ikke steg hadde den bommet, sĂ„ da ble jeg jo 0dpo igjen!! Dobbel ventetid, blir helt galen 😂

Hei dere! Ikm 28-30 juni her. IfÞlge appen min er jeg 5 dager dpo, Og idag har jeg vÊrt helt kake! GÄr rundt som en geleklump og har ikke overskudd til Ä smile engang omtrent. Flere som har hatt det sÄnn? Ikke at jeg tenker det er pga graviditet altsÄ, er jo litt i tidligste laget mener jeg... :P

Hei dere! Ikm 28-30 juni her. IfÞlge appen min er jeg 5 dager dpo, Og idag har jeg vÊrt helt kake! GÄr rundt som en geleklump og har ikke overskudd til Ä smile engang omtrent. Flere som har hatt det sÄnn? Ikke at jeg tenker det er pga graviditet altsÄ, er jo litt i tidligste laget mener jeg... :P

Jeg er og 5 Dpo, kjenner ingen ting og er dopa av 12 timer natt skift. FÞler meg sombi og ingen familie liv nÄr dei 12 timer natt skift.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...