Gå til innhold

Hva kan man gjøre i Mallorca??:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med tips :) vi blir å bo på cala d or, men åpen for å ta buss/taxi viss det er noe spennende :) reiser med en 4åring

Anonymous poster hash: cfda4...151

Skrevet

På Mallorca, ikke i Mallorca 😳

Anonymous poster hash: 924b9...d23

Skrevet

Kom med tips :) vi blir å bo på cala d or, men åpen for å ta buss/taxi viss det er noe spennende :) reiser med en 4åring

Hvis dette hotellet er familievennlig vil jeg tro 4 åringen har annet behov. Disse hotellene er oftest så bra i forhold til barn.

Anonymous poster hash: 1f674...22b

Skrevet

Sole seg, bade, slappe av, gå turer.. Trenger man mere?

Anonymous poster hash: 57d9e...d51

Skrevet

Bade, sole og spise is☀️☀️☀️

Skrevet

Oi dere var kjedelig ass. Vi blir nok ikke å klare å bade å sole oss å spise is i 20 dager :P ... Vi liker spenning

Skrevet

Shopping og cafe i Palma. Dragegrottene. Marineland. Puerto Soller og det gamle toget. Båttur. Øya er fantastisk. Har bodd der i flere år og lengter tilbake!

Anonymous poster hash: 399f8...ab4

Skrevet

Oi dere var kjedelig ass. Vi blir nok ikke å klare å bade å sole oss å spise is i 20 dager :P ... Vi liker spenning

Ja, 4 åringen din synes sikkert det er kjedelig med badebasseng, aktiviteter, strand og kos med dere. 4 åringen vil sikkert farte rundt, kjøre bil hit og dit.

Skrevet

Ikke ta buss fra Cala d'Or rundt på øya i hvert fall. Tar 1,5 time til Palma og stopper overalt.

Men en utflukt til Port de Soller med veterantog og trikk er flott!

Og båttur fra Cala d'Or med Starfish-båten er et must. Gjennomsiktig bunn og 45 minutters badestopp med oppblåsbar sklie :-)

I Cala d'Or er det lite å finne på utenom bading. Men det er minigolf ved Cala Azul Park og det finnes et par steder med hoppeslott, gokartbane og annen moro på kvelden.

Anonymous poster hash: 6133b...b3e

Skrevet

Shopping og cafe i Palma. Dragegrottene. Marineland. Puerto Soller og det gamle toget. Båttur. Øya er fantastisk. Har bodd der i flere år og lengter tilbake!

Anonymous poster hash: 399f8...ab4

Takk for svar :D skal skrive ned alt :D

Skrevet

Ja, 4 åringen din synes sikkert det er kjedelig med badebasseng, aktiviteter, strand og kos med dere. 4 åringen vil sikkert farte rundt, kjøre bil hit og dit.

Ja viss han skal ligge på en strand eller være i bassenget i 20 dager så tror jeg nok at det blir kjedelig:)

Vi har vel alle forskjellige unger.(jeg har hvertfall ikke en som bare må være i ro på en strand i flere uker.

Dessuten så tar man jo ikke å jar mange aktiviteter hver dag. En dag med litt kjøring for å gjøre noe gøy er jo helt supert :)

Skrevet

Ikke ta buss fra Cala d'Or rundt på øya i hvert fall. Tar 1,5 time til Palma og stopper overalt.

Men en utflukt til Port de Soller med veterantog og trikk er flott!

Og båttur fra Cala d'Or med Starfish-båten er et must. Gjennomsiktig bunn og 45 minutters badestopp med oppblåsbar sklie :-)

I Cala d'Or er det lite å finne på utenom bading. Men det er minigolf ved Cala Azul Park og det finnes et par steder med hoppeslott, gokartbane og annen moro på kvelden.

Anonymous poster hash: 6133b...b3e

Takk for svar :D har skrevet det ned :)

Ja vi jar vært i cala d or før, derfor vi trenger litt tips til andre ting vi kan gjøre på øya :)

Skrevet

Dra på delfinsafari. Min 4-åring elsket å dra langt ut til havs og se på delfinale som hoppet og koste seg.

Anonymous poster hash: 10419...231

Skrevet

Ja viss han skal ligge på en strand eller være i bassenget i 20 dager så tror jeg nok at det blir kjedelig:)

Vi har vel alle forskjellige unger.(jeg har hvertfall ikke en som bare må være i ro på en strand i flere uker.

Dessuten så tar man jo ikke å jar mange aktiviteter hver dag. En dag med litt kjøring for å gjøre noe gøy er jo helt supert :)

Ligge i ro???

Ja, skjønner han synes det er kjedelig h is det er det du forventer...

Skrevet

Ligge i ro???

Ja, skjønner han synes det er kjedelig h is det er det du forventer...

Selvfølgelig ligger ikke vi i ro. Men jeg prøvde å poengtere et poeng:) .. Samme aktiviteten i 20 dager er kjedelig :) viss det bare hadde vært meg å mannen så hadde BI nok vært ved stranda eller bassenget i så mange dager :)

Skrevet

Om dere driver med klatring er det mage fine steder rundt om på øya. Om dere leier bilr og kjører rundt finner dere mange fine gjemte strender. små sjarmerende landsbyer. Masse fine klipper , men da må dere klatre. Vi hadde med baby rundt over alt da vi bare hadde første ungen.

Det er også et stort område med lagerutsalg, men husker ikke hva det heter. 

Jeg lier best å ha leiebil for da kan vi dra hvor vi vil og ha rett bilsikring til barn.

Anonymous poster hash: d1f98...930
Skrevet

Om dere driver med klatring er det mage fine steder rundt om på øya. Om dere leier bilr og kjører rundt finner dere mange fine gjemte strender. små sjarmerende landsbyer. Masse fine klipper , men da må dere klatre. Vi hadde med baby rundt over alt da vi bare hadde første ungen.

Det er også et stort område med lagerutsalg, men husker ikke hva det heter.

Jeg lier best å ha leiebil for da kan vi dra hvor vi vil og ha rett bilsikring til barn.

Anonymous poster hash: d1f98...930

Takk for tips :D elsker å klatre!! Vi blir nok å leie bil. (Hvertfall noen dager)

Skrevet

Mallorca er en øy (og er heller ingen by), så det heter altså PÅ Mallorca.

Anonymous poster hash: 1b453...758

Skrevet

Mallorca er en øy (og er heller ingen by), så det heter altså PÅ Mallorca.

Anonymous poster hash: 1b453...758

Takk for at du retter på meg

Skrevet

Haha! Er det mulig med så mange sure svar?? Jeg skal til Kroatia med tre barn i sommer, de er litt eldre enn HI sin fireåring, men ingen av de syns det er gøy å ligge på stranda i timesvis, de er glad i å gå turer og oppleve ting. Syns det er litt rart når man tenker seg å bare være på hotellområdet.

Jeg vet ikke så mye om Mallorca HI, men det er sikkert masse utflukter der som dere kan gjøre:)

Skrevet

Haha! Er det mulig med så mange sure svar?? Jeg skal til Kroatia med tre barn i sommer, de er litt eldre enn HI sin fireåring, men ingen av de syns det er gøy å ligge på stranda i timesvis, de er glad i å gå turer og oppleve ting. Syns det er litt rart når man tenker seg å bare være på hotellområdet.

Jeg vet ikke så mye om Mallorca HI, men det er sikkert masse utflukter der som dere kan gjøre:)

Ja det var mange i det sure hjørne idag :P

Tusen takk for svar iikevell 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...