Gå til innhold

Går det buss eller tog fra Gardermoen til tusenfryd? 😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjede oss en hel dag fra klokken 08.00 til 20.00 i sommer mens vi venter på flyet vårt :)

Tenkte å kanskje dra på tusenfryd :) men går det buss eller noe direkte?

Andre forslag hva vi kan finne på med en 4åring?

Anonymous poster hash: c61f9...470

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig lett å ta en tur inn til Oslo, Frognerparken feks. Vet ikke om det går noe til tusenfryd faktisk, men det burde det gjøre!

Skrevet

Ville heller reista til Frognerparken. Kjempefin lekeplass der. Frognerbadet kanskje?

Dere må ta buss fra Oslo til tusenfryd og det er mye trafikkarbeid den retningen nå, så jeg ville ikke satset på det.

Anonymous poster hash: e2cad...73b

Skrevet

Sjekket ruter.no nå. Men tok bare Mandag 6/6 kl 09 som eksempel. Det tar ca 1t og 15 min fra Gardermoen til Tusenfryd. Da er det bytte mellom tog og buss. Sjekk ruter.no da er det godt forklart hvordan man kommer seg dit👍

Skrevet

Ville heller reista til Frognerparken. Kjempefin lekeplass der. Frognerbadet kanskje?

Dere må ta buss fra Oslo til tusenfryd og det er mye trafikkarbeid den retningen nå, så jeg ville ikke satset på det.

Anonymous poster hash: e2cad...73b

Takker for svar :D ja! Tror nok vi velger Frognerparken da :D

Skrevet

Veldig lett å ta en tur inn til Oslo, Frognerparken feks. Vet ikke om det går noe til tusenfryd faktisk, men det burde det gjøre!

Takk for svar :D vi velger Frognerparken:D

Annonse

Skrevet

Sjekket ruter.no nå. Men tok bare Mandag 6/6 kl 09 som eksempel. Det tar ca 1t og 15 min fra Gardermoen til Tusenfryd. Da er det bytte mellom tog og buss. Sjekk ruter.no da er det godt forklart hvordan man kommer seg dit👍

Takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...