Gå til innhold

Hvis du kunne velge: vile du valgt leilighet, rekkehus eller enebolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt enebolig, tomannsbolig, har nå enebolig med stor tomt, og tre barn. Vi bruker alt for mye av fritiden vår på oppgradering og vedlikehold, og alt for mye penger på oppgraderinger i hus og på tomt.

Vi har solgt, og er på utkikk etter rekkehus/tomannsbolig eller lignende, med lettstelt uteplass og lite vedlikehold. Gleder oss til å bruke fritiden sammen med barna, ikke på maling, snekring, plenklipping mm, og bruke penger på reiser og opplevelser i stedet for at alt forsvinner i husprosjektet😊

Anonymous poster hash: 7d035...17a

Skrevet

Elsker eneboligen vår 😍

Skrevet

Enebolig. Jeg har aldri likt å ha for mye folk tett på.

Bor i en liten veistubb på landet med 20 eneboliger. Store tomter. Ingen hus bak oss og et godt stykke til huset foran oss som ligger i en skråning. Vi har panoramautsikt til sjøen.

Her skal jo bo til jeg blir gammel og grå.

Anonymous poster hash: 0d383...d66

Skrevet

Deilig å slippe masse arbeid ved å bo i leilighet, men elsker friheten ved å bo i enebolig. Så ville valgt enebolig, men det er vel et økonomisk spørsmål for de fleste.

Mye dyrere med enebolig, iallfall i byene.

Skrevet

Vokst opp i rekkehus, så kjøpte jeg leilighet, og nå bor vi i enebolig. Fordeler og ulemper med alt, men må si jeg foretrekker enebolig. Det er noe med å eie sitt eget hus uten å måtte forholde seg så mye til naboer.

Anonymous poster hash: 7de4e...d9a

Skrevet

Enebolig! Helt klart!

Har vokst opp i enebolig, men siden bodd i både rekkehus og leilighet.

Å bo i rekkehus var virkelig ikke noe for meg. Trøkka inn i naboen, da synes jeg leilighet var bedre, siden det føltes mer privat. Bor nå i lgh, men ønsker meg veldig et lite hus med hage :)

Anonymous poster hash: 02e4e...7b8

Skrevet

Jeg vokste opp i leilighet og har bodd i leilighet hele livet helt til vi for noen måneder siden kjøpte enebolig. Det er SÅ deilig å ikke ha naboer vegg i vegg (eller under/over oss), kjempedeilig med hage, supert med masse plass, og fint å ha muligheten til å gjøre de endringene vi selv vil :D

Dattera på halvannet storkoser seg <3

Anonymous poster hash: ecd28...1c3

Skrevet

Utvilsomt enebolig!Begynte med leilighet,oppgraderte til halvpart av tomannsbolig og så enebolig.Blir nok leilighet igjen når vi blir gamle:-)

Skrevet

Trives godt med enebolig. Elsker den store terrassen, med veldig lite innsyn.

Ikke sikkert jeg vil ha enebolig når barna, og kanskje naboene, har flyttet herfra.

Anonymous poster hash: 23ea1...e8b

Skrevet

Har valgt enebolig fordi jeg har prøvd alt og trives helt klart best med det!

Skrevet

Tomannsbolig med stor hage.

Da har vi nærhet til naboene og beholder privatlivet.

Anonymous poster hash: 29ceb...046

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøpte mitt første hus, en enebolig, når jeg var 18. Så kjøpte jeg en såkalt "enebolig i kjede", med dobbel garasje mellom og bare oss og naboen. Det gikk greit, men området der var trangt. Så kjøpte jeg enebolig på en hjørnetomt og slipper folk oppå meg hele tiden. Det er det som gjør at jeg aldri kommer til å bo i rekkehus eller leilighet før jeg absolutt må

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...