Gå til innhold

Hvis du kunne velge: vile du valgt leilighet, rekkehus eller enebolig?

Anbefalte innlegg

Tror du at valget ville endre seg med alderen? Jeg har vært veldig fornøyd med både leilighet og rekkehus. Nå er det best med enebolig. Vet ikke om vi vil flytte herfra, men er åpen for at det kanskje blir en lettstelt leilighet om mange år.

Anonymous poster hash: cf72b...427

Fortsetter under...

Enebolig, evt. enebolig i rekke eller ende-rekkehus. 😊 Ønske og behov forandrer seg jo med årene. Kunne ikke falt meg inn for fem år siden, men nå ønsker jeg meg hage som småen kan leke i når han vokser opp.

Vi har hatt alle tre. Startet med en leilighet, oppgraderte til rekkehus. Orka ikke naboer vegg i vegg lenger, så fulgte drømmen og kjøpte oss enebolig. Mye mer jobb med enebolig, men har ikke angret et sekund! Jeg virkelig elsker elsker ELSKER huset mitt, og skal bo her til de må bære meg ut 😀

Anonymous poster hash: 5bf61...faa

Annonse

Begynte i leilighet, har nå tomannsbolig i borettslag. Det et fordeler og ulemper med borettslag og med enebolig. Synes egentlig tomannsboligen vår er litt for stor (129 m), mye å støvsuge og holde rent. Vi har liten hage, men likevel kreves oppfølgning. Borettslaget gjør mye, men likevel er det vedlikeholdt utendørs og innendørs. Tror egentlig jeg ville trives best i en stor, nybygd leilighet, i 1. etasje, med en bitteliten, usjenert hageflekk utenfor. Men det var et styr å flytte hit, og pusse opp, så jeg tror ikke vi kommer til å flytte med det første!

Anonymous poster hash: 52195...d8d

Akkurat nå, som 41-åring med 4 hjemmeboende barn, helt klart enebolig med stor hage

Men en dag, når barna er ute av redet, skal jeg nyte alderdommen i en lettstelt leilighet i et boligkompleks med vaktmester. Aldri verden om jeg skal ha 300 kvadrat hus å vaske og vedlikeholde og 2 mål tomt å stelle når jeg blir pensjonist!

Anonymous poster hash: ddacb...5ed

Har eid både leilighet, enebolig og gårdsbruk, bor nå i rekkehus.

Neste bolig blir nok en stor, komfortabel leilighet med utsikt og nær naturen.

Noe sånt:

http://m.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=76388611

Anonymous poster hash: 708e7...d3a

Startet i leilighet før vi fikk barn, oppgraderte til rekkehus da førstemann var ett år for ville ha mer plass, hage osv. Trivdes aldri i rekkehuset, altfor tett opptil naboer og null privatliv. Har nå bodd i enebolig i fire år, og eeeelsker det. Her vil jeg bo helt til helsa sier stopp!

Anonymous poster hash: 5762e...9a9

Annonse

Nå (straks småbarnstid) leter vi etter en lettstelt leilighet med terrasse og nær lekeplass, evt lite rekkehus med hageflekk, helst i en ende. Tenker å oppgradere om noen år, men ikke nødvendigvis til enebolig, da vi ønsker lettstelthet.

Anonymous poster hash: 1ea6a...d42

Enebolig. Forhåpentligvis skal jeg aldri flytte. Elsker hagen min på 4 mål. Håper på mange barna barn som vil komme å leke her om 20 år 😊 planter trær med tanke på hytte bygging i trærne i fremtiden etc. Håper dette er en bolig som kan bli i familien i genrasjoner.

Anonymous poster hash: de6e9...a7a

Slik som livet vårt er nå er det ikke aktuelt med noe annet enn enebolig, med hage. Kanskje rekkehus eller leilighet når ungene flytter ut, men frem til da blir vi her;-)

Anonymous poster hash: 24c34...d68

Har universelt utformet enebolig (over 2 plan men alle hovedrom på 1.plan og snusirkel på alle rom i dette planet), ingen planer om å flytte.

Anonymous poster hash: 50cd5...d22 [/

Hva er snusirkel?

Anonymous poster hash: d8c78...ff3

Enebolig. Både jeg og mannen er vokst opp i enebolig, og det er også det som er normalen for familier og eldre der jeg kommer fra og her vi bor. Leilighet er for unge som ikke er klare for boligmarkedet. Da tenker jeg på typisk sokkelleilighet der man leier privat hos en familie som har det. Her selges det ikke leiligheter, men ett par tomannsboliger nærmere sentrum.

Tror du at valget ville endre seg med alderen? Jeg har vært veldig fornøyd med både leilighet og rekkehus. Nå er det best med enebolig. Vet ikke om vi vil flytte herfra, men er åpen for at det kanskje blir en lettstelt leilighet om mange år.

Enebolig med stoooor hage jeg kan styre i! :-D elsker hagearbeid 😊😊

Enebolig. Bor i drømmeboligen vår nå. Og herrifra vil jeg aldri flytte!

Har stor hage, men robotklipper gjør hagen lettstelt 😍

Anonymous poster hash: fc051...4c1

Kommer an på. Akkurat nå stortrives jeg i enebolig, men tar heller leilighet på Manhattan eller kjedet bungalow på Hawaii enn enebolig i Moelv, for å si det slik...

Anonymous poster hash: 200ae...81c

Har universelt utformet enebolig (over 2 plan men alle hovedrom på 1.plan og snusirkel på alle rom i dette planet), ingen planer om å flytte.

Anonymous poster hash: 50cd5...d22 [/

Hva er snusirkel?

Anonymous poster hash: d8c78...ff3

Stor nok plass i alle rom til å snu en rullestol.

Anonymous poster hash: e0ab2...792

Kommer an på. Akkurat nå stortrives jeg i enebolig, men tar heller leilighet på Manhattan eller kjedet bungalow på Hawaii enn enebolig i Moelv, for å si det slik...

Anonymous poster hash: 200ae...81c

Kan melde om at enebolig i Moelv er veldig greit! Et bra sted å bo. 😉

Anonymous poster hash: e0ab2...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...