Gå til innhold

Vanskelig å finne guttenavn hmm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar 😊 nei,det er ikke noe Hokksus pokkus med det navnet hehe.jeg har aldri tenkt på det navnet egentlig.bare poppa opp. Vet bare om 1 som heter det.gikk i paralellklassen.så ingen jeg forbinder det med ihvertfall

Anonymous poster hash: e5092...757

Annonse

HI her. Takk for svar😊Jeg vil at det skal være et stødig skandinavisk navn. Her blir det ikke en Noah eller Leon. Hva med Olav ? Byen vår har 1000 års jubileum i år.Olav den Hellige som grunnla byen.Hadde vært morsomt. Men kanskje litt tungt?

HI her. Takk for svarJeg vil at det skal være et stødig skandinavisk navn. Her blir det ikke en Noah eller Leon. Hva med Olav ? Byen vår har 1000 års jubileum i år.Olav den Hellige som grunnla byen.Hadde vært morsomt. Men kanskje litt tungt?

da er vi fra samme by :) Liker ikke Olav, da er henrik mye finere :)

Ingenting feil med Henrik, men jeg synes det er litt kjedelig... Olav synes jeg er mye bedre og stødigere! 

Olav er også med på listen her, sammen med stødige Norske navn som Sigurd og Gustav.... :-)

Anonymous poster hash: 12c34...d79

Annonse

Vi har bestemt oss for Henrik😊 tenkte mest at det var gøy at han kunne hete Olav etter Olav den Hellige,siden byen vår feirer 1000 års jubileum.Ungen vår snakker om Olav heeeele tiden 😅men ho sa før jeg ble gravid at ho ville ha en lillebror som heter Henrik,så da får ho få det da 😅😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...