Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Når man gjerne vil ha alle dører åpne? Hva gjør dere med katten da? Anonymous poster hash: 192ae...5f6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Bor slik at det ikke er naturlig å ha ytterdøren åpen, så det er ikke et problem Han er masse på terrassen da Anonymous poster hash: 67f7c...248
Kakao1234 Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Jo, det er litt styrete. Her setter vi dører og vinduer på så liten gløtt at hun ikke kommer seg ut. Eller så har vi henne i bånd på balkongen. Der kan hun ligge i timesvis i skyggen på en stol og bare kose seg. Hun gjør det faktisk akkurat nå slik at vi får litt luft inn i leiligheten her. 😊
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Jo, det er kjempeslitsomt. Våre katter er aldri ute. Dvs. at nå som sommeren kan vinduene stå på gløtt, men ikke noe mer. Det var mannen min som ville ha katter, jeg angrer egentlig på at jeg sa ja. *sukk* Anonymous poster hash: 8d035...393
I scream for icecream! Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Tja, litt mer styr enn ellers, men vi kan fint ha vinduene litt på gløtt. Ellers tar vi på bånd og tar den med ut, det er kjempekoselig. Han ligger på terrassen og koser seg i evigheter.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Her har vi ikke katt i det hele tatt men kan alikevel ikke ha dører eller vinduer oppe. Naboen har fem voksne (ukastrerte så det blir nok enda fler) som kommer inn så fort de får sjansen. Vi har et overbygg der vi lagrer alle hagemøbler om vinteren og der er alt fullstendig neddriti. Jeg er egentlig glad I katter jeg altså, men når man bare får bakdelene med dem så de liksom ikke fullt så sjarmerende lenger. Anonymous poster hash: bf18a...413
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Vi bor i leilighet, og da er det ikke vanlig å ha ytterdøren åpen men vi har verandadørene åpne, så pusen koser seg ute på verandaene i sola. Overhode ikke slitsomt med innekatt, ikke noe mer mas om sommeren Anonymous poster hash: ccd89...4fb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Merker jeg får litt vondt av å tenke på katter som ikke får gå ut blir som fugler i bur.. :/ Anonymous poster hash: 3988b...8c4
megmegmeg Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Jo, det er litt styrete. Her setter vi dører og vinduer på så liten gløtt at hun ikke kommer seg ut. Eller så har vi henne i bånd på balkongen. Der kan hun ligge i timesvis i skyggen på en stol og bare kose seg. Hun gjør det faktisk akkurat nå slik at vi får litt luft inn i leiligheten her. 😊 Signerer denne 😊😊☀️
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Ja, det er styrete, særlig med små barn. Vi stenger dem inne på rommet hvor de har kattekassen, mat etc deler av dagen når det er varmt om sommeren, og vi må ha dører og vinduer åpne. Kommer de seg ut, går det bra med den ene - men den andre har rotet seg bort og holdt på å sulte ihjel to ganger. Begge de to gangene hun har kommet seg ut. Så til deg over som synes det er trist: Å slippe henne ut vil i praksis være å ta livet av henne, på en langsom og grusom måte. Det er vel også ganske trist med alle kattene som blir påkjørt eller blir drept på andre måter ute hvert år. Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt kattene mine ute, men vi bodde i leilighet de første 5-6 årene av livene deres, og de to eskapadene til den ene av dem har tydelig vist at å slippe dem ut er ikke noe alternativ. Anonymous poster hash: bb3d2...728
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Vi har bikkje også, så om vi skal ha verandadøra åpen (mest naturlig) har vi hunden i bånd ute og setter buret hans foran åpningen. Vi har dog ikke innekatt, men kattunge som ikke skal ut enda. Anonymous poster hash: 27a1f...c19
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Vi har alle dører åpne, og katten ligger i døråpningen og betrakter livet. En sjelden gang tar han seg en runde i hagen, maks 3-4 m utenfor døra. Han har bestemt seg selv for å være innekatt. Anonymous poster hash: 75071...9ed
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Vi snekret oss nettingdør vi, da kan døren stå åpen, og vi er sikret at katten ikke kommer seg ut Nå har vi ikke innekatt egentlig, men det er noen tider det passer dårlig at katten vår går ut, hun er vist "stor og farlig" og løper på gressklipperen og kantklipperen når de er i bruk, så de dagene må vi holde henne inne, hun har skadet seg en tur på kantklipperen, det holder :/ Anonymous poster hash: 02d62...a5f
Mrs. Kaizer Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 Stakkars katter som ikke får være ute og løpe, leke, jakte og nyte livet!! Dere som har innekatt, kan hvertfall ikke være motstander av dyrehager og andre steder der dyr er innestengt og ikke får følge instinktene sine. For det blir dobbeltmoral!
Myliten Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har to innekatter. De kan egentlig gå ut hvis de vil det, men det gjør de bare ikke. De er mye på verandaen, da. Men ut er de ikke så opptatt av
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 Stakkars katter. Her jeg bor passer det heller ikke å ha katt. Så da har jeg ikke katt. Det bli innimellom funnet påkjørte katter langs veien, men de døde i det minste lykkelig på musejakt. Anonymous poster hash: f3847...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå