Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Det er varmt men jeg er bleik.. Brun eller sort strømpebukse til penkjole i dåp? Lov å gå uten? Anonymous poster hash: f0aba...ec6
hysterika Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Hvilken farge er kjolen? Og hva slags kjole er det? Jeg skal på fest i morgen og er også bleik. Jeg kjører tights (bomull). føler meg ikke fin med mine hvite bein - alle blodkar og blodårer synes
Nille 76 Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Hvilken farge er kjolen? Og hva slags kjole er det? Jeg skal på fest i morgen og er også bleik. Jeg kjører tights (bomull). føler meg ikke fin med mine hvite bein - alle blodkar og blodårer synes
Førstemann Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Hvor bor du? Hadde stussa veldig om jeg så noen i mørke strømper nå når det er 28 varmegrader ute... Selvbruningskrem et alternativ?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Selvbruningskrem eller hudfarget strømpebukse. Sort og brun strømpebukse syns jeg ikke passer seg i dåp generelt og iallefall ikke nå om sommeren... Anonymous poster hash: c0fd1...be1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Hudfarget strømpebukse. Synes det er finest med strømpebukser, hvis man ikke har så pene ben.... Anonymous poster hash: 09b08...6ef
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Daquiry, on 03 Jun 2016 - 15:15, said: Sort, hudfarget strømpebukse er fælt Sort nå på sommeren?? Litt feil årstid synes jeg. Sort strømpebukse er kun greit til bunad på sommerstid synes jeg. Anonymous poster hash: 09b08...6ef
Daquiry Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Alt er bedre enn hudfarget. Da går jeg heller uten, uansett hvor bleik jeg er.
Hjertefru Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Det kommer vel an på farge og stil på kjolen om du skal ha sort eller hudfarget. Jeg føler meg ikke vel uten strømper da jeg er blek, har åreknuter ++. Synes tynn nude strømpebukse er fint og klassisk. Det er jo ikke snakk om tykk solbrun som endel eldre har tendens til å velge. Endret 3. juni 2016 av Hjertefru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå