GÃ¥ til innhold

😱😱😱 sitter og venter på ambulanse 🙄🙄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke høy i hatten... Falt ned kjellertrappen nå mens baby sover i sengen sin.

Noe har skjedd med foten min som ligger rart, blør fra hodet og kjenner ikke særlig smerter. Tror jeg er i sjokk ja 😳😳

Mannen er på vei, et stykke fra jobb. Var legekontoret som anbefalte ambulanse.

Alle besteforeldre og nære til baby er på tur selvfølgelig..

 

For et styr!!!! Flau 🙄

 

Anonymous poster hash: 3eb98...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det flaueste her er vel at du tar deg tid og bruker energi på å oppdatere oss her... pass på deg selv! God bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke foten vond? Ute av stilling? Au... Uflaks, bra du fikk tilgang til telefon. Masse god bedring!!!

 

Anonymous poster hash: b7ad9...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste her er vel at du tar deg tid og bruker energi på å oppdatere oss her... pass på deg selv! God bedring

 

Det er ikke flaut av Hi å skrive her. Når man er i sjokk gjør man ikke alltid logiske ting. Men Hi har likevel gjort det riktige, hun har kontaktet lege og mannen og kommer seg nå ikke noen plass. I ventetiden til ambulanse/mann kommer kan det være godt å ikke føle seg helt alene.

 

God bedring, Hi!

 

Jeg fikk sjokk etter en ulykke med slag mot hodet for mange år siden, jeg var på samme tid ekstremt logisk og "klar" og fullstendig på tur og ulogisk, veldig pussig opplevelse - legene sa at det var helt normalt.

 

Anonymous poster hash: a2020...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du ikke føle ubehagelig- viktig at du får oppfølging av helse og at baby blir ivaretatt av pappaen imens. En mulig hjernerystelse skal man ikke kimse av. 

Masse god bedring :)



Anonymous poster hash: 46f6b...aff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke flaut av Hi å skrive her. Når man er i sjokk gjør man ikke alltid logiske ting. Men Hi har likevel gjort det riktige, hun har kontaktet lege og mannen og kommer seg nå ikke noen plass. I ventetiden til ambulanse/mann kommer kan det være godt å ikke føle seg helt alene.

 

God bedring, Hi!

 

Jeg fikk sjokk etter en ulykke med slag mot hodet for mange år siden, jeg var på samme tid ekstremt logisk og "klar" og fullstendig på tur og ulogisk, veldig pussig opplevelse - legene sa at det var helt normalt.

 

Anonymous poster hash: a2020...653

Jeg sa ikke at det var flaut heller, men hvis det i det hele tatt er noe som skulle være flaut så må det være det. Alt det andre er jo åpenbart nødvendig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa ikke at det var flaut heller, men hvis det i det hele tatt er noe som skulle være flaut så må det være det. Alt det andre er jo åpenbart nødvendig...

 

Du skrev jo at det flaueste var at hun skrev her - hva er flaut med det?

 

Anonymous poster hash: a2020...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du skrev jo at det flaueste var at hun skrev her - hva er flaut med det?

 

Anonymous poster hash: a2020...653

 

Jeg synes og det er litt rart at man i det hele tatt tenker på å logge seg på dib. Det var ikke i mine tanker da jeg ventet på ambulansen, men folk er jo forskjellige

 

Anonymous poster hash: 0f023...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du skrev jo at det flaueste var at hun skrev her - hva er flaut med det?

 

Anonymous poster hash: a2020...653

Det er ikke flaut! Men hvis jeg må peke ut noe i hele opplegget der som skulle være det minste flaut med det hun opplever så er det faktisk det at hun valgte å skrive et innlegg om det her. En teskje to go? Eller er vi ferdig med avsporingen nå?

 

Håper det går bra med deg hi og at ikke det var noe alvorlig verken med bene eller hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...