Gå til innhold

Hva er dette (2 åring, bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget denne som for meg ser ut som føflekk i håndflaten til 2 åringen. Har aldri sett føflekker på håndflaten😬😬. Blir jo litt stresset på at det kan være en farlig en. Noen som har vært bort i lignende?

Anonymous poster hash: ce035...abe

post-42-1422592_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har føflekk der, og selv har jeg fått en på innsiden i løpet av det siste året. Har tusenvis av føflekker, har heller ikke hørt om inni håndflaten før, men såfremt den ikke ser ut som en "ondartet" flekk, så er det ikke det. Er en føflekk på samme måte som andre steder på kroppen.

Gutten min har pr i dag ikke mange føflekker, men ser han kommer til å få det. Dessverre, og tror det er dette "anlegget" som gjør at han, og jeg nå som godt voksen,- har fått føflekk inni håndflaten. Mulig din gutt allerede har rukket fått føflekker også? Jenta vår tror jeg ikke blir like utsatt. Hun er 13 og har kun en håndfull på hele kroppen, ingen i ansiktet,- gutten har allerede mange fler enn henne og tre-fire i ansiktet.. Han er 7. Gutten fikk sin første allerede som etåring, jetna så vi den første til, bak i nakken, da hun var 7-8 år.....

Ja, vi er superflinke på solkrem, solhatter og barna er sjelden direkte i sola unntatt når de bader/det skjer ting det ikke er til å unngå. Jeg har vært solslikker deluxe som ung og dum, men har lært. Min far har hatt føflekkreft to ganger, Første gang, den mest aggressive typen som finnes,- den andre gangen, ondartet, hissig, men i lavere grad enn den første. Takket være at han HAR mange føflekker så oppdaget familie det tidlig. For det var virkelig "Noe" med disse føflekkene som de 1000 andre ikke hadde....Og ja, da var det kreft!

Følg med på den, men tror du fint kan slappe av :)

VI blir forresten alle fort brune og jeg kan ikke komme på å ha vært skikkelig solbrent noen gang! Har vært "Litt rød og varm", men aldri opplevd og "skalle av" eller vært mer brent enn at det var brunfarge dagen etter. Min far vokste jo opp uten solkrem,- men han kan heller ikke huske og ha opplevd skikkelig solbrenthet!!

Anonymous poster hash: f7d08...a1a
Skrevet

Google nevus.

Anonymous poster hash: 27322...3fb

Skrevet

Men den et inni huden, ikke utveskt slik det står der😁

Anonymous poster hash: ce035...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...