GĂ„ til innhold

Ikm uke 25 🍀

Anbefalte innlegg

Jeg blir sprÞ! Ikm 26 juni og fÞler jeg er full av symptomer. Trykk nede i magen, dÄrlig humÞr, rar utflod.... ja alt! Bortsett fra Þmme pupper. Men, sÄ det store Men'et... dette er jo ogsÄ nesten alle mine symptomer pÄ mensen haha ...

Sukk... FĂ„r bare vente Ă„ se hva testen sier :)

Anonymous poster hash: 08937...041

Fortsetter under...

Annonse

http://tinypic.com/r/2aeqefl/9

Dagens❀ hadde ogsĂ„ to positive billig tester og positiv el test! Kan vel snart begynne Ă„ tro at dette faktisk er virkelig!

Gratulerer SÅ mye smukka91!!!!

Etter Ä ha fulgt reisen deres litt pÄ den andre trÄden, ble jeg utrolig glad pÄ dine vegne. Endelig!

Det mÄ ha hjulpet med firklÞveren pÄ ikm 25 trÄden ;)

Gratulerer SÅ mye smukka91!!!!

Etter Ä ha fulgt reisen deres litt pÄ den andre trÄden, ble jeg utrolig glad pÄ dine vegne. Endelig!

Det mÄ ha hjulpet med firklÞveren pÄ ikm 25 trÄden ;)

Tusen takkđŸ˜€â€ïž var virkelig pĂ„ tide! HĂ„per bare spiren klorer seg fast.

Har time til gyn onsdag neste uke, vil da vÊre 5 uker. Antar de ikke kan se noe pÄ ul da

http://tinypic.com/r/2aeqefl/9

Dagens❀ hadde ogsĂ„ to positive billig tester og positiv el test! Kan vel snart begynne Ă„ tro at dette faktisk er virkelig!

Fantastisk! Gratulerer sÄ masse! Gir hÄp til oss strevarane ;-)

Ser ut som jeg ikke var helt pÄ bÊrtur likevel, selv om jeg var det likevel  :D

Tok test pÄ LØRDAG, altsÄ 7dpo som var positiv fÞr jeg omtrent hadde fÄtt tissa pÄ den! Endte med at jeg senere dro pÄ apoteket og kjÞpte en CB digital med ukesindikator som viste 3+. 

Lykke til jenter! :)

Annonse

Ser ut som jeg ikke var helt pÄ bÊrtur likevel, selv om jeg var det likevel :D

Tok test pÄ LØRDAG, altsÄ 7dpo som var positiv fÞr jeg omtrent hadde fÄtt tissa pÄ den! Endte med at jeg senere dro pÄ apoteket og kjÞpte en CB digital med ukesindikator som viste 3+.

Lykke til jenter! :)

Gratulerer sĂ„ mye😀😀

Det er mange som ikke fÄr positiv fÞr etter ikm, enda hÄp :)

Anonymous poster hash: 08937...041

Ja, fÄr jo berre sjÄ om tr dukka opp om ein dag eller to.. eller ikkje ;-)

Uansett kjenner eg pÄ at eg er glad eg har time hjÄ gynekolog 12.juli..for Ä sjekke om det er noko eg/vi treng gjere noko med for Ä fÄ Þnskebarnet vÄrt! :-)

Gratulerer sĂ„ mye med to streker jenter 😊💜💚

En dag til IKM, men fikk spotting pÄ mandag og trodde alt hÄp var ute men sÄ ble det med det. Men ser at tempen er vei ned nÄ og regner ned at tr kommer i kveld.

Vi er en laber gjeng 😂 Blenda i dag ogsĂ„, sĂ„ jeg gir rett og slett opp :P FĂ„r hĂ„pe TR kommer snart, sĂ„ det gĂ„r an Ă„ planlegge en ny runde :)

Hehe det er visst ikkje mykje fart i oss! ;-) HjÄ meg er temp fortsatt hÞg,murringer,men ingen mens som har dukka opp endÄ. Idiotiske meg fÄr jo eit lite hÄp sÄnn innerst inne sjÞlv i ein mnd eg ikkje fekk utslag pÄ eltester og har testa negativt pÄ dag 26..(bruka fÄ tr etter dag 26)...Om ikkje temp synker i morgon tidleg vurderer eg ein ny g-test...tullete? Sikkert ;-)

Ta en test i morgen ;) Jeg har gitt fullstendig opp, og i kveld skal jeg nyte en kaffe og baileys :) Hele denne pp gikk i vasken. Litt rart egentlig, da jeg har hatt 4 sporadiske runder fĂžr med Pergotime, og alle gangene har jeg fĂ„tt EL pĂ„ dag 17. Har kjĂžrt samme regime denne pp ogsĂ„, men nei, alt er bare tull denne pp 😆

14 dpo men kun blendahvite tester. Har spottet litt i dag og I gÄr sÄ selv om tr er sein sÄ er den vel like rundt hjÞrnet. Er selvfÞlgelig blitt skikkelig forkjÞlt med tette bihuler sÄ vet ikke om kanskje det pÄvirker syklusen min denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...