Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har el slimet såvidt begynt å komme så håper el er på fredag :) vi er på Kypros med 1 romsleilighet så I morgen er det barne klubb på ettermiddagen så da får vi prøve å legge inn noen aksjer ;) er ikke så lett når frøkna ligger på sofaen :) hehe hjem på fredag så eneste sjansen er I morgen :)

Annonse

Ikm 24. eller 25. juni :)

Men sist mnd var syklusen min (som normalt er 28 dager) på hele 43 dager, så får vente i spenning å se om den er tilbake til normalen denne mnd. :)

Tester eller temper ikke, så vet ikke når el har vært, bortsett fra el slim om man kan stole på det :)

Lykke til alle sammen! :)

Jaja,ser ut som eg berre kan "stryke" denne pp :S Ikkje fått utslag på eltester dag 13,14 og 15,ingen elslim (ikkje alltid eg får det uansett virkar det som..Men el har likevel vore på dag 13 eller 14),temp har vore låg, plutseleg kjempehopp i går på dag 16 (opp 0,8 grad) og i dag ned igjen like mykje..så denne mnd vart det visst berre tull! Det har virka som om kroppen har jobba for å få el men berre ikkje komt i mål.Begynte seint med murringer i magen,men hadde skikkeleg elsmerter på fredag ettermiddag. Men temp og eltester er uansett heilt på bærtur så..

Skal til legen i morgon og får henvisning til gynekolog..så får vi sjå korleis prosessen blir vidare.

Jeg har også ganske lav/svingende temp for at EL har vært. Men velger å se litt bort i fra tempingen. Har følt at siden det er første på vil det ikke treffe uansett, men etter å ha kjent en del murring i dag ( 6dpo ) er jeg ikke like negativ ihvertfall 😋

Annonse

Æsj!! Jeg tempoet med ladycomp og fikk utslag på eggløsning 9juni, noen fager senete fjernet den hele EL siden tempen ikke steg, så jeg har muligens enda ikke hatt det, kanskje jeg hadde i går, men det vil jeg ikke vite før om noen dager om tempen stiger..

Jeg som i utgangspunktet ville vært 7dpo blir jeg plutselig satt helt tilbake til 0! Så sur! Syntes denne ventetiden er helt jævlig, for å så måtte vente det dobbelte hvis jeg i det hele tatt får EL?

Æsj!! Jeg tempoet med ladycomp og fikk utslag på eggløsning 9juni, noen fager senete fjernet den hele EL siden tempen ikke steg, så jeg har muligens enda ikke hatt det, kanskje jeg hadde i går, men det vil jeg ikke vite før om noen dager om tempen stiger..

Jeg som i utgangspunktet ville vært 7dpo blir jeg plutselig satt helt tilbake til 0! Så sur! Syntes denne ventetiden er helt jævlig, for å så måtte vente det dobbelte hvis jeg i det hele tatt får EL?

Samme som meg då kanskje.. (har ikkje babycomp,men temper). Tempen ganske sprø denne perioden, så eg tenker det vart ein mnd utan el :-( Men men...Vi prøver jo vidare ;-) Endret av Solbaer79

Mulig det du kjenner bare er tegn på at EL har vært, veldig lett å kjenne hvordan kroppen fungerer i en pp

Men krysser fingrene for spire

Takk for realitetsorienteringen!  :fnise: Lett å bli noe overivrig i pp vil jeg tro.  :Nikke:

Satse på mange positive tester på oss neste uke  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...