Entil:) Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Da har el slimet sÄvidt begynt Ä komme sÄ hÄper el er pÄ fredag vi er pÄ Kypros med 1 romsleilighet sÄ I morgen er det barne klubb pÄ ettermiddagen sÄ da fÄr vi prÞve Ä legge inn noen aksjer er ikke sÄ lett nÄr frÞkna ligger pÄ sofaen hehe hjem pÄ fredag sÄ eneste sjansen er I morgen
Keep_on_trying Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2016 Haha, ja, man mÄ benytte seg av barneklubben! Jeg skulle hatt EL i gÄr, men testene slÄr ikke ut :/ Noen av dere som har opplevd det, men likevel hatt EL?
Munja Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Ikm 24. eller 25. juni Men sist mnd var syklusen min (som normalt er 28 dager) pÄ hele 43 dager, sÄ fÄr vente i spenning Ä se om den er tilbake til normalen denne mnd. Tester eller temper ikke, sÄ vet ikke nÄr el har vÊrt, bortsett fra el slim om man kan stole pÄ det Lykke til alle sammen!
Solbaer79 Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Jaja,ser ut som eg berre kan "stryke" denne pp :S Ikkje fÄtt utslag pÄ eltester dag 13,14 og 15,ingen elslim (ikkje alltid eg fÄr det uansett virkar det som..Men el har likevel vore pÄ dag 13 eller 14),temp har vore lÄg, plutseleg kjempehopp i gÄr pÄ dag 16 (opp 0,8 grad) og i dag ned igjen like mykje..sÄ denne mnd vart det visst berre tull! Det har virka som om kroppen har jobba for Ä fÄ el men berre ikkje komt i mÄl.Begynte seint med murringer i magen,men hadde skikkeleg elsmerter pÄ fredag ettermiddag. Men temp og eltester er uansett heilt pÄ bÊrtur sÄ..  Skal til legen i morgon og fÄr henvisning til gynekolog..sÄ fÄr vi sjÄ korleis prosessen blir vidare.
mrzmalin Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Har ikm 26 juni. DÞr av utÄlmodighet, 4dpo i dag! Hatt et suuupert utbrudd i dag, skulle gjerne Þnske dette var hormonelle endringer som forÄrsaket, lov Ä drÞmme.
Keep_on_trying Skrevet 14. juni 2016 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er litt usikker i forhold til EL, jeg ogsÄ. Tiden vil vise om den har gÄtt under min radar og oppstÄtt likevel
Solbaer79 Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er litt usikker i forhold til EL, jeg ogsÄ. Tiden vil vise om den har gÄtt under min radar og oppstÄtt likevel DÄ krysser vi fingrane for oss! ;-) Hos meg var temp lÄg i dag ogsÄ...merkelige greier!
mrzmalin Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har ogsĂ„ ganske lav/svingende temp for at EL har vĂŠrt. Men velger Ă„ se litt bort i fra tempingen. Har fĂžlt at siden det er fĂžrste pĂ„ vil det ikke treffe uansett, men etter Ă„ ha kjent en del murring i dag ( 6dpo ) er jeg ikke like negativ ihvertfall đ
Keep_on_trying Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har unormalt mye slimete utflod. Har hatt det i noen dager nÄ. Lurer jaggu pÄ om det kan vÊre et veldig tidlig tegn, jeg. Det blir spennende Ä se om en test slÄr ut over helgen!
mrzmalin Skrevet 16. juni 2016 #14 Skrevet 16. juni 2016 Ăsj!! Jeg tempoet med ladycomp og fikk utslag pĂ„ egglĂžsning 9juni, noen fager senete fjernet den hele EL siden tempen ikke steg, sĂ„ jeg har muligens enda ikke hatt det, kanskje jeg hadde i gĂ„r, men det vil jeg ikke vite fĂžr om noen dager om tempen stiger..  Jeg som i utgangspunktet ville vĂŠrt 7dpo blir jeg plutselig satt helt tilbake til 0! SĂ„ sur! Syntes denne ventetiden er helt jĂŠvlig, for Ă„ sĂ„ mĂ„tte vente det dobbelte hvis jeg i det hele tatt fĂ„r EL?
mrzmalin Skrevet 16. juni 2016 #15 Skrevet 16. juni 2016 Noen dager senere * mye skrivefeil pÄ tlf gitt.
Solbaer79 Skrevet 16. juni 2016 #16 Skrevet 16. juni 2016 (endret) Ăsj!! Jeg tempoet med ladycomp og fikk utslag pĂ„ egglĂžsning 9juni, noen fager senete fjernet den hele EL siden tempen ikke steg, sĂ„ jeg har muligens enda ikke hatt det, kanskje jeg hadde i gĂ„r, men det vil jeg ikke vite fĂžr om noen dager om tempen stiger..  Jeg som i utgangspunktet ville vĂŠrt 7dpo blir jeg plutselig satt helt tilbake til 0! SĂ„ sur! Syntes denne ventetiden er helt jĂŠvlig, for Ă„ sĂ„ mĂ„tte vente det dobbelte hvis jeg i det hele tatt fĂ„r EL? Samme som meg dĂ„ kanskje.. (har ikkje babycomp,men temper). Tempen ganske sprĂž denne perioden, sĂ„ eg tenker det vart ein mnd utan el :-( Men men...Vi prĂžver jo vidare ;-) Endret 16. juni 2016 av Solbaer79
Keep_on_trying Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2016 Ganske vittig at vi er sĂ„ mange i gruppen som har tull med EL denne pp. Kanskje vi blir gravide alle sammen! đ
Solbaer79 Skrevet 16. juni 2016 #18 Skrevet 16. juni 2016 Ganske vittig at vi er sĂ„ mange i gruppen som har tull med EL denne pp. Kanskje vi blir gravide alle sammen! đ Hehe mĂ„ vere eit eller anna naturfenomen denne mnd som pĂ„virka el :-P ;-)
mrzmalin Skrevet 16. juni 2016 #19 Skrevet 16. juni 2016 FĂ„r krysse fingrene for det đ hadde vĂŠrt stas tross alt klusset đ
Loveoline Skrevet 16. juni 2016 #20 Skrevet 16. juni 2016 IKM 24. juni. 2pp.  Mulig jeg har fantomsymptom, men har fÞlt pÄ Þmme bryster de siste 3 dagene, samt murringer i underlivet. Kan da vel ikke begynne Ä fÄ symptomer 4 dager etter EL???  HÄper pÄ en liten spire!
mrzmalin Skrevet 17. juni 2016 #21 Skrevet 17. juni 2016 Mulig det du kjenner bare er tegn pĂ„ at EL har vĂŠrt, veldig lett Ă„ kjenne hvordan kroppen fungerer i en pp đ  Men krysser fingrene for spire đđ»
Loveoline Skrevet 17. juni 2016 #22 Skrevet 17. juni 2016 Mulig det du kjenner bare er tegn pĂ„ at EL har vĂŠrt, veldig lett Ă„ kjenne hvordan kroppen fungerer i en pp  Men krysser fingrene for spire  Takk for realitetsorienteringen!  Lett Ă„ bli noe overivrig i pp vil jeg tro.  Satse pĂ„ mange positive tester pĂ„ oss neste ukeÂ
Firework Skrevet 18. juni 2016 #23 Skrevet 18. juni 2016 IKM 23, utfra FF. SĂ„ satser pĂ„ det er rett đ
Keep_on_trying Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #24 Skrevet 19. juni 2016 Noen som har startet testefesten da? đ Jeg har! đ Det er jo bare tull egentlig, men det er spenningen som tar meg Godt jeg har nĂŠrmere 50 strimmeltester liggende đ Hva skulle man gjort uten eBay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ