Gå til innhold

Har jeg mistet fosteret, er det truende abort, eller er alt ok?

Anbefalte innlegg

Hei.

Følte bare for å skrive inn her, da det er mange tanker som svirrer rundt i hodet. Og at jeg ikke fant noen andre tråder som jeg fant "svar" på min situasjon.

Jeg er gravid i uke 7+6. Og for 5 dager siden kom det litt slim med litt rosa-aktig i. Etterfulgt av brun utflod resten av dagen. Dagen etter var det ingenting. Og jeg slo meg egentlig til ro med at alt var i orden.

Men i dag startet det igjen. Bare mørkere brunaktig utflod denne gangen. Ingen smerter eller lignende.

Var hos legen i dag, og hun tok en gynekologisk undersøkelse, og sa at ytre mormunn er lukket, men det kommer blod fra cervix, noe gammelt og noe friskt. Hva vil dette si...?

Legen har henvist meg videre til ultralyd og gynekologisk undersøkelse på sykehuset. Men ventingen er ikke menneskelig. Tærer på nervene..

Kan også nevnes at jeg var på tidlig ul 6+4 privat og så hjerteslagene. Og dette er mitt første barn, så har liksom ingenting å sammelikne med.

Phuh, takk for meg, og at du kanskje orket å lese alt..

Anonymous poster hash: 74934...0cf

Anonymous poster hash: 74934...0cf

Fortsetter under...

Om dette er en abort vet du vell ikke før du har vært på ultralyd. Jeg har alltid blødd i mine svangerskap, flere ganger har det kommet klomper med blod, både friskt og gammelt. Jeg har flere ganger mistet, men har også 3 friske barn etter svangerskap med blødninger.

Skulle ønske jeg kunne kommet med noen beroligende ord, men et sikkert svar får du ikke før du har vært på ul.

Når har du fått time? Kan du evt dra privat, så slipper du å vente?

Anonymous poster hash: a91fa...24d

Høres akkurat som hos meg med 2.mann dette, hadde lett blødende cervix. Blodkar som var skjøre og sprakk. Vært var i uke 8, mye rødt frisk blod- med påfølgende brun utflod i flere dager - uggent! Fikk tidlig ul hos fastlegen min på den tiden (han hadde ul-apparat) og alt var fint! Jenta er 7 år i dag😉 Hadde ingen smerter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...