Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter sånn med å være ute, det er alt for varmt. Svetter igjennom alle klærene på 123 og har ikke akkurat masser av tøy som passer nå. På jobb idag var det 23 grader i lokale og jeg svettet som bare det. Er dette vanlig at man blir så innmari varm når man er gravid? Man skal jo ikke ha feber så denne varmen kan vel ikke være bra for babyen?

Fortsetter under...

Drikk masse vann og bytt tøy etterhvert. Hold deg unna syntetisk tøy, og gjerne ha en lett sommerkjole (masse billige sommerkjoler på ellos eller andre steder. 149 for de på Europris nå). Hvis du har store pupper kan du ta deoderant under dem og mellom for så å la det tørke litt før du tar på bh'en- det hjelper! Ellers er det truseinnlegget som kanskje kan hjelpe litt på undertøysutskiftningen. Regner med at du allerede bruker slippers eller sandaler med mest mulig lufting i tillegg til oppsatt hår?

Bruker slippers hjemme men kan ikke bruke det på jobb. Har kjøpt meg gulvvifte så nå er det litt bedre hjemme. Takk for gode tips :-) greit å vite jeg ikke er alene.

Med lang kjole kan du slippe unna med sandaler (og til og med slippers) på jobb :)

Varmen kan være helt forferdelig, men du kan også prøve talkum i skoene eller inni sokkene hvis du må ha sko (bruk gjerne tåsokker for å spre tærne), men skoene kan bli litt hvite av det. Ellers hjelper sinksalve mot varmeutslett og talkum andre svettesteder. Letteste er dog løsningene i tidligere innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...