Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har innsett nå snart. Krysser alt jeg har for at eggene koser seg på sykehuset i mens. Jeg fikk ut 14 egg, 9 ble befruktet..

Håper de klarer seg fint så vi får et superegg til innsett .. og gjerne mange på frys.

Så spennende med testdag 83jenta. Jeg får testdag noen dager senere enn deg bare.

Krysser alt for uttak på torsdag Petra!

Takker har akkurat satt egløsningssprøyta fikk pregnyl det var noe dritt. Håper jeg fikk det jeg skulle ha..beholderne klarte å knuse litt...

Så kjekt at du fikk så mange egg, lykke til med innsett og håper det blir mange på frys.

Fortsetter under...

Tar dere noen vitaminer under forsøket? [/size]Jeg tar Omega 3 og Folsyre.[/size]

Tar folsyre, jerntabletter og c- vitamin.

Burde tatt omega-3 også, men etter en episode der omega3 tabelettene kom opp igjen for noen forsøk siden har jeg ikke tatt de (smaker ikke godt når de kommer opp igjen), litt usikker om det var omgangssyke eller andre ting som gjorde at jeg kastet opp

Ingen egg ble befruktet, så det var en stor skuffelse. Har alltid fått inn et fint egg og flere på frys så dette kom som et sjokk. Hadde samtale med lege på mandag og skal prøve menopur på neste forsøk. Dosen blir økt så jeg skal ta hele 450 ie som er maksdose.. Hoho, det kan bli spennende. Mensen kom i dag så skal ringe riksen etterpå og få dato for neste forsøk. Lykke til dere andre i augustgruppa:-)

Annonse

Ingen egg ble befruktet, så det var en stor skuffelse. Har alltid fått inn et fint egg og flere på frys så dette kom som et sjokk. Hadde samtale med lege på mandag og skal prøve menopur på neste forsøk. Dosen blir økt så jeg skal ta hele 450 ie som er maksdose.. Hoho, det kan bli spennende. Mensen kom i dag så skal ringe riksen etterpå og få dato for neste forsøk. Lykke til dere andre i augustgruppa:-)

Uff skjønner godt at du ble både sjokket og skuffet :( har selv hatt to IVF forsøk (mitt tredje forsøk blir i oktober) der vi fikk satt inn to egg begge ganger. Men man kan ikke ta noe for gitt i dette gamet har jeg skjønt :/ Jeg syns det er like nervepirrende de dagene etter uttak som de 14 dagene man venter på å teste. Veldig intense dager etter eggutak.

Må du vente lenge på ny runde? Håper din neste runde gir egginnsett og kanskje noen på frys :) og ikke minst ett egg som fester seg og blir der i 9 mnd ;)

Kjipt å høre at du ikke fikk noen egg befrukta mammadrøm, det er nokbhardt men godt det ikke var lang ventetid til ny runde.

Da har jeg hatt uttak i dag 8 egg ble tatt ut og uttaket gikk så mye bedre enn forventa. For noen fantastiske forhold og gode mennesker hos Maigaard. Skal ringe i morgen for å høre hvordan det går med eggene.

Symptomjakten er i gang her :) Selv om alle symptomer som jeg har kan forklares med bivirkninger av lutinus og progynova.

Symptomene jeg har nå er trøtt, småkvalm - spesielt på kveldene, småømme bryst (kom først nå i helgen etter over en uke på lutinus og tre uker på progynova) og jeg må tisse ofte. Bare fire dager til test - spennende.

Syns det er litt rart at det er så stor forskjell på når man får testdato hos klinikkene. På Haukeland fikk vi testdato 14 dager etter innsett, uansett om egget var to eller tre dager mens hos Hausken har vi fått testdato 14 dager etter "egguttak" noe som denne gangen er ni dager etter innsett (fem dagers egg)

Annonse

Skal du ha blasto?

Ble ikke blasto men aha og to egg inn, det 3 delte seg ikke slik det skulle så vi har ingen på frys. Men har gode tanker om de jeg har satt inn nå. Så nå er det bare å ruge i vei og la dem feste seg skikkelig, brystene har vokst allerede 😉

Symptomjakten er i gang her :) Selv om alle symptomer som jeg har kan forklares med bivirkninger av lutinus og progynova.

Symptomene jeg har nå er trøtt, småkvalm - spesielt på kveldene, småømme bryst (kom først nå i helgen etter over en uke på lutinus og tre uker på progynova) og jeg må tisse ofte. Bare fire dager til test - spennende.

Syns det er litt rart at det er så stor forskjell på når man får testdato hos klinikkene. På Haukeland fikk vi testdato 14 dager etter innsett, uansett om egget var to eller tre dager mens hos Hausken har vi fått testdato 14 dager etter "egguttak" noe som denne gangen er ni dager etter innsett (fem dagers egg)

Soennende, vi fikk testdato 14 dager etter innsett nå så blir spennende, brystene her har vokst allerede men er gjerne crinonen som gjør det. Har ellers sove mer de siste dager. Vi får ruge i vei😉

Spennende, satse på de små godgjør seg te tirsdag slik at det blir mange gode egg ut hbilken medisin går du på nå?

Har alltid fått 3-4 flere egg enn UL har vist, men er fornøyd med 4 og jeg om de blir med videre. ;)  Denne gangen går jeg på 375IE Menopur. Har tidligere forsøk aldri gått på høyere doser enn 300 IE. 

Har alltid fått 3-4 flere egg enn UL har vist, men er fornøyd med 4 og jeg om de blir med videre. ;) Denne gangen går jeg på 375IE Menopur. Har tidligere forsøk aldri gått på høyere doser enn 300 IE.

Ja va jo ganske høy dose, har selv gått på 300, satser på gode kvalitet for deg😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...