Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Misunner deg som er på Maigaard, for de er bare helt fantastiske der nede. :)

Gleder meg til å møte dem og håper det går godt denne gang med litt andre og nye øyne😉

Før du reiste bestilte du båt og hotell med flex? Er så vondt å vite eksakt når vi skal reise..

Er det første kontroll etter start av nesespray mammadrøm? Hva sjekker de da?

Stemmer! Da sjekker de om man er ordentlig nedregulert og klar for å begynne med sprøyter:-) Det var jeg, men pga ferie der må jeg vente til fredag(22/7).

Gleder meg til å møte dem og håper det går godt denne gang med litt andre og nye øyne😉

Før du reiste bestilte du båt og hotell med flex? Er så vondt å vite eksakt når vi skal reise..

Jeg bestilte hotell den dagen vi fikk vite når egguthentingen er. Reiste ned dagen før uthenting og var der til innsettingsdagen. :)

Annonse

Da har jeg siste dag på p piller i dag og så kommer forhåpentligvis mensen denne uka og oppstart sprøyter, blir en spennende tid. Er så spent har hatt mange drømmer om at vi får tvillinger i det siste så blir spennende se😉

Lykke til alle som er i gang😉

Da kom mensen i dag fredag (er vel egentlig lørdag nå) som bestilt og vi starter på sprøyter i morgen lørdag. Endelig i gang😉 skal gå på på Gonal-f som er første gang. Noen som har hatt humørsvigninger av dem? Håper det er lite for skal være veldig sosial neste uke så håper jeg blir grei å være med😉

Annonse

Så spennende med uttak! Har det gått bra på UL?

Jeg har sannsynligvis uttak uken etter deg.
Nå går jeg på menopur og Synarela, har blitt rimelige zombie. Sluttet å være et hormontroll og har nå isteden blitt en zombie. I dag har jeg sovet litt til og fra i hele dag. Og er trøtt.. Men det er digg å ikke være så sinna hele tiden i hvertfall. Kjenner det murrer mye i magen

Har hatt mye tanker i dag om hva om det ikke går, kommer det noen gang til å gå? Tenk om det går? Går det bra om det går? osv osv osv..

Har innsett nå snart. Krysser alt jeg har for at eggene koser seg på sykehuset i mens. Jeg fikk ut 14 egg, 9 ble befruktet.. 
Håper de klarer seg fint så vi får et superegg til innsett .. og gjerne mange på frys.

Så spennende med testdag 83jenta. Jeg får testdag noen dager senere enn deg bare. 

Krysser alt for uttak på torsdag Petra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...