Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 MYE! *sukk*..... Anonymous poster hash: 9f97f...379
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Har ikke hatt en selv, men lest og snakket mye om de, da jeg for noen år siden vurderte en. Men alle jeg snakket med kunne fortelle at det var mye jobb. De er veldig aktive og krever mye stimuli. Litt valper hele livet på en måte. Sikker fantastisk rase om du er aktiv selv da . Anonymous poster hash: 108d6...a2b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 MYE! *sukk*..... Anonymous poster hash: 9f97f...379 Hvorfor mener du det er så mye jobb med de? Jeg er ikke HI, men søsteren min har hatt sånn hund, og hun syntes ikke det var mye jobb. Man må jo gå turer med den, og stelle pelsen. Men ellers skjønner jeg ikke helt hvor mye jobb det er med den. Anonymous poster hash: 519be...53d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 En flatcoated retriever må jobbe om den skal ha det bra. Ergo masse aktivisering av HODET i tillegg til kroppen. Anonymous poster hash: 0524e...c5e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Fordi; Dem trenger fysisk aktivitet hver dag, og gjerne litt mer enn å bare gå en tur rundt huset. Dem skal være reine og pelsen må stelles ofte! - man må støvsuge etter dem hver dag. Kloklipp skal utføres. Dem trenger stimulanse av hjernen sin, i form av triks eller annet dem må bruke hjernen på. Dem trenger å få rast fra seg i terreng dem trives i, ikke bare i hagen eller på asfalt. Dem blir kalt for "turbotriver" fordi dem er turbo, hovedsaklig avlet fram som jakthunder. Den er sta av rase, og blokker gjerne ut eieren eller andre hvis den har feks fårr lukt på noe den vil spore opp. Hundene blir ødelagte om de ikke får brukt hjernen og kroppen sin mye. så selv om søstera di tilfeldigvis hadde en som det gikk bra med, kan jeg garantere at det er mer jobb enn hva hu sier! Mere du lurte på?? Anonymous poster hash: 9f97f...379
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 MosjonMye – en rase for mer erfarne hundeeiere med mye tid til trening og sysselsetting PelsLanghåret - røyter PelsstellMye - i tillegg til regelmessig børsting må hunden klippes eller trimmes flere ganger årlig Anonymous poster hash: 9f97f...379
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Mye, de er virkelig DUMME hunder. Masse energi men lite omløp i hodet. Jobber med dyr og hunder, får jeg ikke en flat sukker jeg inni meg og tenker at jobben vil ta dobbelt så lang tid. Anonymous poster hash: 7e924...8b8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Hvorfor mener du det er så mye jobb med de? Jeg er ikke HI, men søsteren min har hatt sånn hund, og hun syntes ikke det var mye jobb. Man må jo gå turer med den, og stelle pelsen. Men ellers skjønner jeg ikke helt hvor mye jobb det er med den. Anonymous poster hash: 519be...53d Skjønner du fremdeles ikke? Anonymous poster hash: 9f97f...379
skinnfilla Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Mye, de er virkelig DUMME hunder. Masse energi men lite omløp i hodet. Jobber med dyr og hunder, får jeg ikke en flat sukker jeg inni meg og tenker at jobben vil ta dobbelt så lang tid. Anonymous poster hash: 7e924...8b8 😂😂 autocorrect suger😂
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #11 Skrevet 2. juni 2016 Mye, de er virkelig DUMME hunder. Masse energi men lite omløp i hodet. Jobber med dyr og hunder, får jeg ikke en flat sukker jeg inni meg og tenker at jobben vil ta dobbelt så lang tid. Anonymous poster hash: 7e924...8b8 Vel... Hvem som er dum her tror jeg kan diskuteres. Flater er absolutt ikke dumme. Vimsete og litt stae sånn at jobben kan ta litt tid kan jeg være med på, men ikke dumme nei. Hilsen hu som har bodd med den rasen i 20 år Anonymous poster hash: fdc68...9e1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #12 Skrevet 2. juni 2016 Er vel ikke så mye mer jobb med den enn andre raser vil jeg tro (jeg trener aktivt med hund, men en annen rase). Ser at de som har det nok må jobbe mer enn meg for å få struktur på hunden (ifht idretten vi driver). MEN det ser ut til å være kjærlige hunder som ikke har noe vondt i seg. Anonymous poster hash: 24bc0...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå