Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet hva som skal til for å få stryk på svennebrev? Hva de legger vekt på osv? Takk for seriøse svar Anonymous poster hash: e8fcf...04c
Macillah Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Sjekk kompetansemålene, vis at du mestrer dem og om du gjør det stryker du ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Ei venninne av meg strøk på brudeoppsettet, sløret satt ikke ordentlig fast. Anonymous poster hash: de2eb...7a9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ei venninne av meg strøk på brudeoppsettet, sløret satt ikke ordentlig fast. Anonymous poster hash: de2eb...7a9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Sjekk kompetansemålene, vis at du mestrer dem og om du gjør det stryker du ikke. Det er det jeg tror jeg gjorde "feil" på fagbrevet ... Jeg skrev ikke ned kompetanse målene, det eneste jeg ikke gjorde...Ååh så dum jeg er Anonymous poster hash: e8fcf...04c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Jeg strøk på bølgeføn. De stryke deg, om de mener at du ikke kan stå som en selvstendig frisør . De må vite at de kan sende deg ut derfra å motta kunder uten hjelp fra andre , og at du gjør en god jobb. Anonymous poster hash: 5bdbe...b7c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Det er det jeg tror jeg gjorde "feil" på fagbrevet ... Jeg skrev ikke ned kompetanse målene, det eneste jeg ikke gjorde...Ååh så dum jeg er Anonymous poster hash: e8fcf...04c Du behøver ikke skrive de ned , men du må kunne innholde i målene , altså utføre det som kompetansemålene sier at du skal kunne. De gav deg vel en begrunnelse ? Anonymous poster hash: 5bdbe...b7c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Du behøver ikke skrive de ned , men du må kunne innholde i målene , altså utføre det som kompetansemålene sier at du skal kunne. De gav deg vel en begrunnelse ? Anonymous poster hash: 5bdbe...b7c Får ikke svar før om en uke... Men håper jeg står... Teit hvis de stryker pga jeg ikke skrev de ned :-/ takk for svar :-) Anonymous poster hash: e8fcf...04c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Jeg strøk på bølgeføn. De stryke deg, om de mener at du ikke kan stå som en selvstendig frisør . De må vite at de kan sende deg ut derfra å motta kunder uten hjelp fra andre , og at du gjør en god jobb. Anonymous poster hash: 5bdbe...b7c Huff Kjedeligt :-( jeg stripet etterveksten, og fikk faktisk en liten "blødning" baki kronen, men det sa jeg med èn gang de kom bort! Og at det var pga folien skle :-/ Anonymous poster hash: e8fcf...04c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Når jeg gikk opp fikk vi svar med en gang:) hadde bestemt meg for å ikke fortsette i yrket , men hadde lyst å prøve ta svennebrevet:) lykke til Anonymous poster hash: 5bdbe...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå