Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei. Fikk mensen 16 mai og hadde egglÞsning rundt 28-30 mai ca, om vi hadde sex i denne perioden. Men i gÄr 31, mai kom de et par drÄper blod pÄ papiret nÄr jeg tÞrket meg, lyse rosa. Senere pÄ kvelden kom de bare mer og mer, Ä de ble mer rÞdt blod, kom ogsÄ litt slim? I dag 1. Juni har jeg fortsatt noe som minner om en lett mens, men ogsÄ mye slim av og til nÄr jeg gÄr pÄ do og av og til kun blod, har aldri opplevd de fÞr.. Har i tillegg bitte bitte bitte litt mensen smerter... Noen som har opplevd dette ? Kan de vÊre en festeblÞdning eller er de for tidligt ?  Anonymous poster hash: 59374...b5d
Gutt2015Lille2017 Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Er du helt sikker pÄ at egglÞsning har vÊrt? noen blÞr ved egglÞsning, en er vist mer fruktbar da, sÄ kan vÊre du rett og slett har egglÞsning nÄ :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er ikke 100% sikker pĂ„ at jeg hadde egglĂžsning da nei, er bare noe jeg har regnet meg frem til. Men jeg blĂžr ganske mye.. FĂ„r ikke hĂ„pe jeg har egglĂžsning nĂ„, for jeg vil ikke ha sex nĂ„r jeg blĂžr sĂ„ mye đ  Anonymous poster hash: 59374...b5d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Andre som vet hva dette kan vĂŠre ? all erfaring/tips er til stor hjelp, for en frustrert meg som venter i spenning .. đđ» Â Anonymous poster hash: 59374...b5d
UtÄlmidig.no Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 HÞres ut som el blÞdning og ikke farlig. Om mengden blod fra dag en/to er redusert skal alt vÊre i orden. BlÞr du enda ville jeg tatt en tur til legen. SÄnn i tilfelle. :-) har lest litt her ei sÞvnlÞs natt og ser mange opplever dette og helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ