Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Det slår ikke feil. Ungen min gleder seg til tur og ferie, men en stund før vi skal dra kommer vegringen eller hva det nå er. Han har ikke lyst likevel sier han nesten alltid. Jeg kaller det for reisefeber, fordi han alltid er i ekstase når vi endelig drar og vi har det alltid fint på tur. Hvordan skal jeg takle han når han blir sur og ikke vil? Kan det være at det er ventetiden som blir for lang, og at det er sånn han håndterer å vente på noe han gleder seg til? Anonymous poster hash: 745b4...637
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Tenker det er greit å snakke med barnet om følelser og lære barnet å sette ord på dem. Vær også konkret ihft hvorfor og hva det er som gjør at han tenker som han gjør. Da kan det hende du får "hull" på det. Anonymous poster hash: c36df...a51
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er også slik. Hater å reise men liker å være fremme på reisestedet Anonymous poster hash: 8c69c...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå