Gå til innhold

Hva er galt med capri sonne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med å mene at sukker og margarin er gift? De er jo det.

Anonymous poster hash: f7411...7c3

Margarin er så kunstig som det går an, så den er grei.

Men nå er du som moren min... fortell meg hvorfor sukker er gift.

Anonymous poster hash: 6c97a...427

Skrevet

Hva er galt med Märtha og snåsamannen, da?

Anonymous poster hash: 71df6...298

Martha Louise bruker sin bakgrunn til å tjene penger på sine kommersielle bedrifter. Blant annet kostet det flere tusen å delta når en "synsk" person kom til Oslo, i hennes regi. Man kunne bla.a. få snakke med sine døde. Jeg synes det er kynisk og slemt å ta penger fra folk for å få snakke med mennesker de elsket som har gått bort.

Anonymous poster hash: 4291c...254

Skrevet

Hva er galt med Märtha og snåsamannen, da?

Anonymous poster hash: 71df6...298

Snåsamannen tar ikke penger for å heale mennesker, men han har skrevet seks bøker om seg selv og tjent godt på slike ting. Han nekter å delta på absolutt alt som faktisk kunne bevist at han har disse fantastiske evnene. Han vet at han ikke egentlig har magiske evner. Han er flink med mennesker, ser dem, hører dem, roer dem ned, hjelper dem med å finne styrke. Det er flott, og han ville sikkert vært en veldig flink psykiater e.l. Men alle disse historiene om at han leget mennesker med påviselige, alvorlige sykdommer viser seg jo å ikke være sanne/være pyntet på. Og det går ikke an å si noe imot snåsamannen, for han er jo så gammel, så søt, så hyggelig, da er man slem. Men det må være lov å være skeptisk, og si at man ikke tror på dette.

Anonymous poster hash: 4291c...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...