Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Har sett at det er flere her som virker like glade i god mat som meg, så jeg håper at det er noen som har et urte-tips til meg! Jeg har funnet en oppskrift der det brukes frisk sitrontimian, men jeg finner det ikke i butikken. Hva kan jeg evt erstatte sitrontimian med? Er vanlig timian et godt alternativ, eller er smaken av sitrontimian veldig særegen?  Anonymous poster hash: 863b5...e65
**venter** Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 (endret) Du finner den på hagesenterene/gartneri. Er en lavtkrypende staude som passer godt som bunndekker i bed. Veldig god i mat også  Smaker en blanding av timian og mynte/sitrongress-ish Endret 31. mai 2016 av **venter**
Himmel og hav Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Smaken er ganske spesiell, men det er mulig at den kan erstattes av sitronskall, eller sitrongress. Den smaker egentlig ikke så mye timian.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Takk for svarene! Â HI Â Anonymous poster hash: 863b5...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå