Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Vi har lyst å ta med vår 11 år gamle datter dit i sommer. En venn annbefalte plassen. Sa at man bodde i byen, men var samtidig utenfor. Og at det var flere aktivitets parker om kveldene for barn, med minigolf, trampoline, lufthockey, div spill osv. Noen med erfaring?? Anonymous poster hash: 85cf6...de4
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Helt greit for en uke. Fin strand og god plass. Etter en uke er alt utforsket. Typisk turiststed men ikke den verste fylleplassen. Anonymous poster hash: a6364...1e0
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Vi var på naboplassen Agia Marina for noen år tilbake. Fint og rolig! Går fint an å ta bussen til Chania en dag for shopping og miljøskifte. Anonymous poster hash: 54e53...1e4
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Vært der og i Agia Marina mange ganger, elsker stedene! Anonymous poster hash: f8f91...53c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Jeg liker ikke det området. Det er bare en turistby, ingen nesten som bor der i vinterhalvåret. Og det preger stedet i stor grad syns jeg. Går også en bilvei gjennom. Ikke mange gode restauranter, men om man skal bo på all-inclusive og bade, så er stranden fin. Anonymous poster hash: 6bc8d...3c6
Hønemor30 Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Platanias er bare et sted med en veldig trafikkert vei gjennom. Busser og biler i høy fart, stort sett hele døgnet. Ekstremt smale fortau og du må ut i gata om du møter noen. Ikke så mye å finne på. Men flere fine hoteller og fin strand. Så for en ukes badeferie er det helt Ok. To ukers familieferie ville jeg lagt til en annen plass
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Jeg hater Platanias... alt for turistifisert, alle snakker norsk og svensk. Mye barer og bråk, ekstremt trafikert, busser og biler som suser forbi i høy hastighet hele døgnet. Det er flere fine hoteller der, og stranden er ok. Men jeg ville heller ha bodd i Agia Marina eller Agii Apostoli/ Kato Daratso og tatt bussen inn til Chania eller ut til Platanias på ettermiddag/kveldstur Anonymous poster hash: 82461...8d8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 Vi likte oss veldig godt der men vi leide bil og utforsket chania, elafonissi osv :) Anonymous poster hash: 6a3ff...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå