Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Venninna mi og mannen had gjort det slutt og hun ber meg om råd og støtte. De har barn på 18 og 21år. Det er et par måneder siden de slo opp og har bodd borte fra hverandre fram til nå. Mannen har funnet seg ny dame og venninna mi avslørte han. På grunn av at det er mye som må gjøres i huset før salg kom mannen hjem igjen for å gjør div ting på kveldstid. Men så forteller hun meg at han i tillegg sover på samme rom som henne, og hun ønsker det?! Men det er helt sikkert at de skal slå opp. For meg skurrer dette for meg, vet ikke om det er noe hun ikke forteller eller ikke. Men jeg har litt vanskeligheter med å råde henne når jeg ikke forstår hva de driver med. Hadde mannen min vært utro og hatt kjæreste, hadde jeg ikke ønsket han i sengen med meg - tviler på at han har ønsket å dele seng med meg også. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 73b47...6cd
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 I min omgangskrets er det ganske vanlig at paret fremdeles bor sammen en god stund etter brudd, men de sover ikke på samme rom. Grunnen til at de blir boende sammen kan være at de ikke har råd til å flytte, eller liker huset og ikke ser noen god grunn til å flytte så lenge de fremdeles er venner. Et par vi kjenner ble boende sammen i flere år, og kvinnen fikk seg ny kjæreste mens hun fremdeles bodde sammen med eksen (som hun var sammen med i nesten ti år). Det fungerte visstnok helt greit. Sove i samme seng blir litt rart synes jeg. Hvis de ønsker det selv er det ikke noe problem, voksne mennesker får gjøre som de vil uten at andre skal blande seg inn, men for meg virker det ikke som om det er helt sunt. Anonymous poster hash: 4786e...51e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Hvorfor skal du bry deg med det?? Du får utvide dine horisonter og ikke legge deg bort i hvordan andre løser ting. Det finnes ikke en fasit. Respekt til ho som går i mot alt av fordommer og dårlig holdninger. Anonymous poster hash: f9bae...5c0
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Mannen og jeg er ikke lenger kjærester, mer som venner under samme tak pga det praktiske og pga barna. Vi deler seng. Men har aldri sex eller kos. Dette går greit fordi ingen av oss har en ny partner. Hadde en av oss hatt det, hadde jeg sett på det som veeeeldig unaturlig. Da kunne vi heller hart hvert vårt rom. Anonymous poster hash: 46d0c...b03
sug lut Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Det er da virkelig ikke noe du trenger å mene noe om. Funker det så må de da gjerne det. Men du ville kanskje likt bedre en skilsmisse med mer drama og blod?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Sått opp? Virkelig? Anonymous poster hash: 024a6...39c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Slått opp? Virkelig? Sikker på de ikke er 13 og 15 år gamle? Anonymous poster hash: 024a6...39c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 Sått opp? Virkelig? Anonymous poster hash: 024a6...39c Dummeste jeg ser når folk prøver seg med "virkelig?". Det er et så åpenbart forsøk på å være nedlatende og kul, og så driter man seg i stedet loddrett ut. Særlig når man ikke en gang klarer å stave det ordet man reagerer på riktig. Ser at du i tillegg måtte skrive et svar til, for virkelig å få frem poenget ditt. Nedlatenhet har du visst ikke helt taket på, hm? Anonymous poster hash: a02ce...b11
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #9 Skrevet 31. mai 2016 Hvir de er så gamle som HI påstår, og har store unger, så er det for pokker ingen som slår opp? Og ang det første innlegget så ble det postet før det skulle. Happy? Slår opp gjør man i tenårene! Anonymous poster hash: 024a6...39c
Ylva og Mathilde Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 Jeg delte seng med eksmannen en stund før vi klarte å organisere kjøp av ny leilighet, og flytting. Hendte jeg hadde sex med ham og. Jeg synes alle varianter av brudd er "normalt/ok", så lenge man ikke drar barn inn i hverken det ene eller andre problemet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 Hvir de er så gamle som HI påstår, og har store unger, så er det for pokker ingen som slår opp? Og ang det første innlegget så ble det postet før det skulle. Happy? Slår opp gjør man i tenårene! Anonymous poster hash: 024a6...39c En gang til? Virkelig? Anonymous poster hash: af89c...7c5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #12 Skrevet 31. mai 2016 At to som har slått opp sover litt sammen, har litt sex osv er vel ikke så unormalt, et litt langsomt brudd på en måte. Da det ble slutt med forrige kjæresten min tok det et halvt års tid før vi brøt 100%. Han kom på besøk til meg av og til, vi hadde sex og han sov over. Ingen av oss ønsket å bli sammen igjen, men vi hadde vært sammen i mange år og vi skiltes ikke som uvenner. Det var bra ting i forholdet vårt også (bl.a sex'en) og vi savnet hverandre litt etter bruddet, så vi kom sammen innimellom en periode. Men ingen av oss hadde ny kjæreste da... At han sover sammen med ex'en når han har ny kjæreste synes jeg er rart, hva synes den nye kjæresten om det? Anonymous poster hash: 2c004...981
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #13 Skrevet 31. mai 2016 Nei det hadde jeg ikke brukt mye tid til å tenke på... Anonymous poster hash: e0c36...fef
Fru vims Skrevet 31. mai 2016 #14 Skrevet 31. mai 2016 (endret) Min eks bodde og under samme tak som meg noen uker. Av praktiske grunner. Og vi hadde faktisk sex og. Men slutt var det. Det hender man bruker litt tid på å gå fra hverandre på ordentlig etter mange år selvom om man verken bør eller vil være sammen mer. Endret 31. mai 2016 av Fru vims
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #15 Skrevet 31. mai 2016 Mannen og jeg er ikke lenger kjærester, mer som venner under samme tak pga det praktiske og pga barna. Vi deler seng. Men har aldri sex eller kos. Dette går greit fordi ingen av oss har en ny partner. Hadde en av oss hatt det, hadde jeg sett på det som veeeeldig unaturlig. Da kunne vi heller hart hvert vårt rom. Anonymous poster hash: 46d0c...b03 Høres ut som her dette.. Anonymous poster hash: 020d7...33b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #16 Skrevet 31. mai 2016 Det er mange måter å gjøre det på ja, og selv har jeg delt hus med eksen før ny leilighet var på plass. Problemstillingen her er at de deler seng når han har ny kjæreste. Det burde vel egentlig kommet bedre frem i tråd-navnet. HI Anonymous poster hash: bbd2e...2e0
Fru vims Skrevet 31. mai 2016 #17 Skrevet 31. mai 2016 Det er mange måter å gjøre det på ja, og selv har jeg delt hus med eksen før ny leilighet var på plass. Problemstillingen her er at de deler seng når han har ny kjæreste. Det burde vel egentlig kommet bedre frem i tråd-navnet. HI Anonymous poster hash: bbd2e...2e0 Ja akkurat der er jeg enig med deg. Da er han vel ikke helt ferdig med henne. Og ikke så veldig snilt ovenfor den nye kjæresten. Men sånn er dessverre enkelte.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #18 Skrevet 31. mai 2016 Kun hvis hun mottar overgangsstønad er dette galt. Anonymous poster hash: 0ae24...542
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #19 Skrevet 31. mai 2016 Kun hvis hun mottar overgangsstønad er dette galt. Anonymous poster hash: 0ae24...542 Nei søren, de har da voksne barn.. Da trekker jeg denne. Anonymous poster hash: 0ae24...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå