Gå til innhold

Hvor gamle var guttene deres når de brukte str 92?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er snart 14 mnd. Lurer på om jeg skal kjøpe regnsett i 86 eller 92..

Anonymous poster hash: d6f48...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har brukt 98 siden ca 14 mnd.

92 var nok fra 10-14 mnd.

Men bruker 86 i helly hansen regntøy.

Anonymous poster hash: 633e1...2d5

Skrevet

Begynte med 92 da han var litt over året. Fyller to nå i juni og 92 begynner å bli knapt. 92 i bukser passer greit, men overdeler i 92 blir for korte og/eller trange. Kommer helt an på hvor stort det er i størrelsen, bruker noe utetøy i 92 enda. Men stort sett 98 nå. Ville kjøpt i 92, greit å ha noe å vokse i.

Skrevet

Takk for svar. Så vanskelig å forutse størrelser kjenner jeg...

Anonymous poster hash: d6f48...bf5

Skrevet

Min blir 3 i des og bruker 92. Kan bænok bruke det lenge

Anonymous poster hash: f18c9...85c

Skrevet

Her gikk det i str 92 fra han var ca 12-13 mnd. Men han var lang for alderen. blir nå 3 i juni og bruker 104/110. Han er ca 103 cm lang.  Regnklæra han bruke høsten etter å ha fylt 2 år var i str 98. 

Anonymous poster hash: f07de...2cc
Skrevet

Min brukte 92 ca fra 2 til 3 år. Eller dvs han har en shorts i 86/92 som passer enda (4 år), men den er nok ganske stor i størrelsen. ;)

Anonymous poster hash: 1a056...963
Skrevet

3-4 år. Han er ikke av de største guttene.

Skrevet

12 mnd

Anonymous poster hash: fa58d...a33

Skrevet

Eldste: fra 12-15/16mnd, han er og har alltid vært lang, over høyeste strek på percentilskjema. Er nå 8 og bruker str 12

Mellomste: Fra ca 1,5 år til 2 år, er 

Minste: Er 1,5 år nå og bruker 86, kan ha 92 i bodyer og noen gensere. Han er helt på gjennomsnittlig lang og litt over snittet på vekten.

Hvis du skal kjøpe for å bruke før han er 1,5 ville jeg kjøpt 86, etter 1,5 ville jeg kjøpt 92. Vel og merke hvis barnet ditt er gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: c5f18...ab1
Skrevet

Hadde kjøpt 92 -det blir ikke såååå mye brukt de neste månedene.

Nr. 1 var 2 år før han brukte str. 92.

Nr. 2 var 11 måneder da han brukte str. 92.

Anonymous poster hash: 909c9...fab

Skrevet

Min blir 2 år i juli og vi bruker fremdeles str 86. Har kjøpt regntøy til han i 92 nå, siden han snart bikker over til neste størrelse, men det er så stort at det må brettes opp likevel.. Prøv på i en barneforetning?

Skrevet

akkurat fylt 1 år :) han er nå 3 år og bruker 104 for det meste i bukse, passer også 110 og 110 og 110/116 i gensere

Skrevet

men hadde nok prøvd regndressen på han :) er jo forskjell på typene også, noen er små i str og andre store

Skrevet

Min er to år og bruker 86-92 liten og sped, men stor forskjell på klesmerke og str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...