Gå til innhold

Hvilken barnebutikk er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klær, sko, vogn, bilstol, utstyr, service?

Har du en god/dårlig historie å dele?!

Jeg kan jo starte :

Skulle kjøpe bilstol og valgte Babyshop i Stavanger. Det var en lørdag og akkurat på tidspunktet vi var der, var det lite folk i butikken. Det var 3-4 ansatte som alle var opptatt. 1 hjalp en kunde, 1 satte på plass varer og en sto å hang i kassen. Ingen sa hei eller spurte om vi trengte hjelp. Jeg måtte selv gå bort å spørre om hjelp, og da sa hun at hun ikke kunne hjelpe oss pga hun ikke visste nok om bilstoler. Da hadde det jo vært naturlig å hente noen som kan bilstoler, tenker jeg da.. Jeg måtte selv spørre. Etter ca 15 min kom en ansatt og hun kunne lite bilstol hun og og hormonell som jeg var, ble jeg lettere irritert når hun itillegg ikke hadde peiling på vogn. Det ble ikke handling på oss, for å si det sånn. Hadde de vært litt mer aktive mht kundene og iallefall vist vilje til å ville hjelpe på et el annet vis, så hadde saken vært en annen. Det ble Barnas hus og der fikk vi både hjelp, smil og hadet bra! når vi gikk, storfornøyd med servicen der! :-) Det ble en Britax smile og Besafe izi go + litt annet, just for the record ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet alt av utstyr og diverse til jenta mi på Babyshop på forus, og er storfornøyd med service! jeg hadde igrunnen ikke peiling på hva jeg trengte av utstyr, så ei av de ansatte var med meg rundt i butikken og anbefalte! strålende fornøyd jeg :) Fikk god forklaring på hvorfor de anbefalte hvilken bilstol, slik at jeg var trygg på at jeg gikk for den beste :) jeg kjøpte alt da jeg bare var i uke 17, og nå er jenta mi 5 mnd haha 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...