Gå til innhold

Bader dere nakne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid drømt om å bade naken. Men har aldri hatt muligheten til å prøve. Har lekt med tanken å prøve i et lit bortgjemt tjern oppe i skogen her vi bor, men ingen 100% garanti for at det ikke kommer noen. Høres så deilig ut å bade helt naken. Nudiststrand er og en mulighet, men da må jeg besøke stranda alene. Min mann skjønner ikke greia, og barna er det nok helt uaktuelt for, da begge er over 12 år. 

Anonymous poster hash: 6115a...b74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor litt landlig til da, men, jeg og mannen har badet nakne flere ganger i sjøen, ca en halvtimes kjøretur hjemmefra. Ikke planlagt, har bare kjørt dit fordi det er fint der, og plutselig fått lyst å hoppe uti :P har også badet i en elv på fjelltur, var varmt å gå ;)

Kunne gjerne hatt bikini på for min del, men helt greit å slippe klissete badetøy også, når det uansett ikke er andre rundt. Selvom mannen din ikke skjønner dragningen mot det (det gjør jo heller ikke jeg, men mannen syns det er deilig) kan det jo hende han likevel vil være med og synes det er kjekt?

Anonymous poster hash: 37ca6...05b

Skrevet

Ikke bader i presensform nei, men jeg har badet naken en gang. Jeg var vel ca 14-15 år og vi var tre venninner som fant er bortgjemt (trodde vi) vann og hoppet uti for å prøve. Plutselig dukket det opp en haug med folk som gikk på tu, så vi svømte og svømte i sikkert over 20 minutter før de endelig gikk videre og vi kunne komme oss på land og få klær på igjen. Haha, det var siste gang for å si det slik!

Anonymous poster hash: 797dc...1f3
Skrevet

Ja på nudist strand. Deilig

Anonymous poster hash: 7bb1e...755

Skrevet

Er veldig godt å bade naken.....enda bedre er det å ga sex i vann :)

Anonymous poster hash: 116da...6f7

Skrevet

Er veldig godt å bade naken.....enda bedre er det å ga sex i vann :)

Anonymous poster hash: 116da...6f7

Det synes ikke jeg. Penis lugger liksom inni vagina, vannet skyller jo bort den naturlige smøringen.

Anonymous poster hash: 03bf3...60e

Skrevet

Har gjort det på øde steder, ja. Husker en gang da jeg og to venninner badet nakne i en elv som lå øde til i en skog, vi var vel rundt 19-20 år. Det var utrolig deilig, med litt skikkelig strøm og hvitt, fossende vann.

Plutselig kom vi til å tenke på at det gikk en bro over elven like nnedenfor. Og selvfølgelig så kom det en bil kjørende over den broen, og i den bilen satt det noen to år eldre gutter som vi kjente. Og som var ganske kjekke.

De bare senket farten litt, lo og kjørte  videre (vi prøvde å gjemme oss litt bak noen ørsmå håndklær).

Anonymous poster hash: 43f69...e76
Skrevet

Har gjort det én gang. Var på joggetur, det var veldig varmt og fint. Dro av alle klærne og hoppet uti et lite fjellvann. Det er et område hvor man risikerer at det er folk, men sjansen var såpass liten at jeg tok sjansen.

Utrolig deilig, så jeg skal absolutt bade naken igjen en gang.

Men ønsker å finne et sted hvor jeg og en jeg ev. har med meg kan bade i fred, synes opplevelsen er bedre da, selv om jeg ikke tror jeg ville hatt problemer med å gå på en nudiststrand.

Anonymous poster hash: 8488b...61c
Skrevet (endret)

Så ofte som mulig.

Endret av sug lut
Skrevet

Hurra for nakenbading! Dans en polka med rumpa bar!

Anonymous poster hash: 43f69...e76
Skrevet

Ja, det Gjør jeg jevnlig bare det ikke er så mye folk der.

Anonymous poster hash: 748f3...818

Skrevet

Jeg har badet naken flere ganger, i fjellvann og i tjern i skogen, og også i sjøen.

Men det er mange år siden, da jeg var tenåring og i begynnelsen av 20-årene. Vi var flere jenter, og gjerne både gutter og jenter også, en hel gjeng som vanket sammen, hadde teltturer sammen osv.

Nå er jeg over 40 år og det er minst 15 år siden sist.

Anonymous poster hash: 6dc54...ee0
Skrevet

Gjorde det da jeg var fjortis ;)

Anonymous poster hash: 26a5f...50e

Skrevet

Ja, en gang i syden. Var på vei hjem til hotellet på natta, og jeg og mannen stoppet ved et hotell som hadde et digert basseng. Jeg badet uten en tråd. Kjempespennende :-)

Anonymous poster hash: 8aba1...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...