Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Helt umulig for meg som bor på bygden å få tak i noe derfra da! Anonymous poster hash: 9073a...24f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Mange er nok blitt brent på det. Jeg sendte i posten før. Men etter så mange uheldige hendelser sluttet jeg. Nå orker jeg sjelden å legge noe ut for salg. Er så mange useriøse. Anonymous poster hash: 7169e...064
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Det har jeg faktisk nesten aldri opplevd at folk ikke vil. Jeg tilbyr meg å betale forskudd (aldri ting som koster over 1000 kr) eller bruker finns betalingsgaranti. Har aldri blitt lurt. Anonymous poster hash: 36bca...cb4
Mandala Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sender ikke. Bare fordi jeg vet med meg selv at jeg er så rotete og surrete, så jeg vil ikke påta meg det ansvaret 😛
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Hvis jeg selger barneklær f.eks på finn så kan jeg godt sende i posten hvis kjøper betaler på forhånd eller bruker betalingsgarantien. Men jeg la nettopp ut en vogn billig på finn, presiserte i annonsen at jeg ikke sendte den, måtte hentes hjemme hos oss eller på et avtalt sted i byen vi bor i. Fikk over 10 henvendelser på om jeg kunne sende den i posten. Gidder rett og slett ikke styret med å sende en vogn altså.😁😜😊 Anonymous poster hash: 8989f...010
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Helt greit når d står i annonsen:) da er d opplyst Anonymous poster hash: 9073a...24f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Helt greit når d står i annonsen:) Anonymous poster hash: 9073a...24f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sender om folk betaler på forskudd og betaler for norgespakke som er forsikret og kan spores. Kanskje du kan foreslå dette? Anonymous poster hash: 3aa97...928
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #9 Skrevet 30. mai 2016 Må innrømme at jeg rett og slett ikke gidder, enklere at folk henter. Bor i Oslo så markedet er jo stort nok her. Anonymous poster hash: 92e0e...d4a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #10 Skrevet 30. mai 2016 Jeg forsøker først å selge lokalt. Bor i sentrale strøk, så det går som regel. Dersom det er null interesse krysser jeg av for "jeg sender gjerne". Har bare sendt én gang, og det var litt styrete. Måtte pakke inn en stor pakke med babytøy og komme meg på postkontoret. Brukte Norgespakke, 160 kr inkl. sporing. Det er mye lettere for meg at folk bare henter på døra, og da slipper vi kostnaden til frakt, også. Men jeg forstår at hvis man bor grisgrendt til så er det kjedelig at folk ikke vil sende. Anonymous poster hash: 3ce51...203
aanonym Skrevet 30. mai 2016 #11 Skrevet 30. mai 2016 Om du handler fra folk på bygda, så sender de kanskje. Her i byene er det lokale markedet stort nok. Jeg sender aldri.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #12 Skrevet 30. mai 2016 Bor og jobber i Oslo sentrum, hvorfor i alle dager skulle jeg sende? Det er jo et marked på flere hundre tusen som beveger seg forbi døra her hver dag! Anonymous poster hash: 683b1...89b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #13 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sender ikke fordi det er klønete for meg å dra på postkontoret. Anonymous poster hash: daa40...ea3
Gjest Stjerneklart Skrevet 30. mai 2016 #15 Skrevet 30. mai 2016 Så rart! Jeg har handlet mye på finn.no og har faktisk aldri opplevd at noen ikke vil sende, men jeg betaler alltid på forskudd og betaler selvfølgelig det portoen koster også.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #16 Skrevet 30. mai 2016 Sender 1-3 pakker pr dag. Finn.no og facebook 😊 Anonymous poster hash: d09d2...d9e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #17 Skrevet 30. mai 2016 Sender 1-3 pakker pr dag. Finn.no og facebook Anonymous poster hash: d09d2...d9e å mange ting du må ha,. Har du samlet opp i mange år, siden du kan sende så mange pakker hver dag? Er ikke frekt ment, men er nysgjerrig Anonymous poster hash: fcf75...c92
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #18 Skrevet 30. mai 2016 jeg sender gjerne - men så bor jeg ikke i noen veldig stor by da, så skal jeg satse på bare innenfor rimelig hente-avstand får jeg ikke solgt Hvis jeg søker opp noe helt konkret når jeg skal kjøpe, så krysser jeg gjerne av på søkekriterier at selger har krysset av på at de gjerne sender... Finner jeg ikke noen treff på det, kan jeg søke blandt de som ikke har krysset av og spørre om de vil sende (såfremt det ikke er presisert i annonsen at de ikke vil det). Aldri fått nei :-) Men da skriver jeg selvsagt at jeg gjerne betaler porto.. har også betalt inn på forhånd samtlige ganger, og foreløpig ikke (bank i bordet) blitt lurt (ville ikke betalt på forhånd om det var ting over 1000 kr... eller noe som er usannsynlig billig, type for godt til å være sant). :-) Anonymous poster hash: 9d6c8...1cd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #19 Skrevet 30. mai 2016 jeg sender gjerne - men så bor jeg ikke i noen veldig stor by da, så skal jeg satse på bare innenfor rimelig hente-avstand får jeg ikke solgt Hvis jeg søker opp noe helt konkret når jeg skal kjøpe, så krysser jeg gjerne av på søkekriterier at selger har krysset av på at de gjerne sender... Finner jeg ikke noen treff på det, kan jeg søke blandt de som ikke har krysset av og spørre om de vil sende (såfremt det ikke er presisert i annonsen at de ikke vil det). Aldri fått nei :-) Men da skriver jeg selvsagt at jeg gjerne betaler porto.. har også betalt inn på forhånd samtlige ganger, og foreløpig ikke (bank i bordet) blitt lurt (ville ikke betalt på forhånd om det var ting over 1000 kr... eller noe som er usannsynlig billig, type for godt til å være sant). :-) Anonymous poster hash: 9d6c8...1cd Hvordan vet man på forhånd hvor mye det vil koste å sende? Anonymous poster hash: 33c2b...830
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #20 Skrevet 31. mai 2016 Bruker kjøkkenvekt, målebånd og posten.no. Jeg selger håndarbeid. Som jeg og min mor lager. Dukkeklær, vognpynt, luer etc. Anonymous poster hash: d09d2...d9e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #21 Skrevet 31. mai 2016 Ja jeg også bruker posten.no ! Ikke alltid selger kan måle og veie etc (og er det et godt kjøp for min del så liker jeg ikke å be om at de i tillegg må styre med måling og veiing, når de i tillegg må pakke og gå på posten!), men på posten.no står det eksempler også (f.eks at 1-2 kg maks 7 cm tykk koster så og så mye, og det tilsvarer feks ca 2 pocketbøker) så det går an å beregne noenlunde likevel. :-) beregner gjerne litt mer hvis jeg er usikker, samtlige selgere har tilbudt seg å betale tilbake de få kronene jeg da betalte for mye, men da har jeg takket nei :-) Noen selgere har vært bekymret fordi de ikke har hatt emballasje da, men når det er myke ting fungerer det kjempefint å ta noen plastposer utenpå hverandre og så bare tape godt (gaffatape feks ). ^^ Anonymous poster hash: 9d6c8...1cd
Blondzilla Skrevet 31. mai 2016 #22 Skrevet 31. mai 2016 Jeg sender aldri. Rett og slett fordi jeg ikke gidder. Jeg bor i Oslo, og det er alltid noen som kan komme å hente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå