Gå til innhold

Dere som trampoline i hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer dere, eller fornøyd med kjøpet? Barna maser veldig og sier at de er eneste i barnehagen og klassen som ikke har trampoline i hagen, noe som også nesten stemmer. Vi har bevisst sagt nei til det fordi det vil oppta nesten hele hagen vår, noe vi ikke har lyst til. Er vi kjipe mot barna våre ?

Anonymous poster hash: fa1b3...000

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøpte for mange år siden. Når vi flytta så sto den ute og ble ganske ødelagt, så var uten et år. Kjøpte ny når minstemann kom rett og slett for at unga skulle ha noe å drive med mens jeg satt i skyggen med mini. De klarer seg nok fint uten, men vår blir brukt hver dag av minst 2 av ungene.

Skrevet

Ja, jeg synes dere er kjipe. Det er en periode i livet barna kommer først så langt det er mulig, og jeg synes din begrunnelse for ikke å ha blir feil da du kun fokuserer på hva dere voksne ønsker. Jeg er ikke veldig begeistret for å ha trampoline i hagen, men jeg gjør det med glede når jeg ser hvor mye moro ungene har med den.

Anonymous poster hash: 8e42c...4c6

Skrevet

Jeg sa lenge nei, nå har vi en passelig stor selv om vi har diger hage. Bruker den hver dag så lenge det er opplett.

Anonymous poster hash: 283ac...7b7

Skrevet

Sjekk ut de som graves ned, de krever ikke like mye plass.

Skrevet

Vi har aldri hatt hage før nå. Sønnen har alltid ønsket seg trampoline. Vi lovet han trampoline den dagen vi fikk hage.

Det fikk vi i vinter, en liten hageflekk som nå har en stor trampoline. Den dekker nesten hele hagen. Men han er så glad!

Det jeg var mest betenkt med var ikke plassen i hagen med skader. Han er 10 år.

Anonymous poster hash: beeba...6cc

Skrevet

Her er trampoline veldig kjekt.

Jeg ville prioritert det, men ikke alle har plass i hagen, da går det ikke.

Anonymous poster hash: 98ba0...0d3

Skrevet

Trampoline et noe av det beste vi har kjøpt. Har hatt i mange år nå, og barna blir aldri lei. Gutten på 11 hopper hver eneste dag og han gidder ikke spille tv-spill hvis det er den minste sjanse til å hoppe i stedet. Sitter mye mindre foran en skjerm en de fleste andre guttene i klassen.

Anonymous poster hash: 2d433...8a1

Skrevet

Blir kjempemye brukt her av toåringen, syvåringen og niåringen med venner. Kan holde på mange timer, så har virkelig vært et godt kjøp her!

Anonymous poster hash: 493ee...507

Skrevet

Det er i alle fall genialt når det kommer til å sikre barna nok fysisk aktivitet i løpet av en dag. De kan hoppe i timevis! Vi har stor hage, men hadde nok prioritert det selv om vi hadde hatt liten plass, ettersom det gir barna så mye glede. 

Anonymous poster hash: c8f92...262
Skrevet

Med tanke på hvor mye fysisk aktivitet barna får på den trampolina er det virkelig verdt å både legge litt penger i og bruke plass i hagen på.

Ungene her hopper hver eneste dag, og kan holde på i timevis

Anonymous poster hash: 7867a...e7c

Skrevet

Her er det igjen en halvmeter på høyre side, sånn at vi kommer oss forbi med gressklipperen, og 4 meter foran trampolina og inn til verandaen. Vi har stor veranda, og klarer oss godt med den. Kunne ikke tenkt meg å nekte barna (3 og 10 år) trampoline bare fordi den tar stor plass i hagen. Dem elsker den og bruker den frem til leggetid kl 19 og 20.30 hver eneste dag når det er fint vær :)

Anonymous poster hash: 73c86...aa7
Skrevet

Vi har hatt trampoline i hagen mer eller mindre sammenhengende i over 20 år, og den er verd sin vekt i gull. Det er ikke få timer som er tilbrakt på den, og tilogmed nå tar eldste noen saltoer når han kommer hjem.

Skrevet

Hva skal dere bruke hagen til?

Jeg tenker det er gull verdt med en ting som kan gi aktivitet, som de kan overnatte på osv osv osv.

Anonymous poster hash: 45571...3cd
Skrevet

Ja dere er kjipe! Såååå å mye glede det gir barna å få hoppe og herje på trampolina 😍

Anonymous poster hash: 2f836...4b7

Skrevet

Hi her. Hagen brukes til å sparke fotball i, løpe rundt og leke, ha svømmebasseng i, løpe i spreder, spille klokket og boccia osv. Blir liten plass til det om vi setter opp trampoline der

Anonymous poster hash: fa1b3...000

Skrevet

Vi bruker all vår plass til trampoline, sandkasse og huskestativ.. er mer opptatt av at barna skal ha aktiviteter ute. Hva skal man med all plassen uansett? Sitte å se på den og beundre hvor fin den er mens barna sitter inne med ipaden? 

Anonymous poster hash: ef394...7c1
Skrevet

Veldig fornøyd med trampoline. Den blir brukt hver dag,bortsett fra når det regner. De har blitt så flinke på å ta salto og sprette i alle retninger,minste er snart 3 år. Enig at når man har barn,så blir hagen full av husker, sandkasse, trampoline, dukkehus og leker...

Anonymous poster hash: b8361...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...