Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Kjøpte noen TW-produkter for noen mnd siden som jeg ikke liker. Noen konsulenter her? Eller andre som vet? Ja, jeg skal ta kontakt med konsulenten jeg handlet av, men ville høre hva jeg kan forvente. Anonymous poster hash: bb040...a54
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Hvorfor liker du de ikke? Hva har du kjøpt? Det er ingen fornøydhetsgaranti. Men jeg ser an kundene. Er du ei burugle som klager på alt driter jeg i det. Er du min beste kunde ser jeg an og ser om jeg kan ta det tilbake og evt selge videre redusert eller bruke som loddgave eller lignende. Anonymous poster hash: 920b5...e30
kråkemamma Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Men du har ingen krav til å skulle få levere det tilbake etter flere måneder. Bruker du det rigtig?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Hvorfor liker du de ikke? Hva har du kjøpt? Det er ingen fornøydhetsgaranti. Men jeg ser an kundene. Er du ei burugle som klager på alt driter jeg i det. Er du min beste kunde ser jeg an og ser om jeg kan ta det tilbake og evt selge videre redusert eller bruke som loddgave eller lignende. Anonymous poster hash: 920b5...e30 Jeg er ingen sur burugle, men ei hyggelig dame som har handlet masse TW. Er superfornøyd med 95% av alle ting, men noen småting har jeg ikke likt. Tar kontakt med konsulenten og hører, jeg. hi Anonymous poster hash: bb040...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå