Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Mensen startet veldig rolig på onsdag(dag 55, ustabil syklus ja) bare spotting frem til i dag. Fikk plutselig veldig sterke menssmerter nederst i magen når vi var ute og når jeg kom hjem fant jeg en geleklump på bindet. Helt gul, føltes som gelé men når jeg trykket på den sprakk den og "ble til" væske. Blødde en del etterpå, dryppet rett i toalettet men også litt koagulert blod. Måtte bytte 2-3 bind på 1 time.

Hva i alle dager var den gule gelé klumpen? Ca 1 cm i diameter.

Anonymous poster hash: c8e5f...432

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144277682-noen-som-har-opplevd-lignende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være du har opplevd sa...

Jeg opplevde sa i uke 4+6. Jeg hadde brun spotting kun 9dpo, svak positiv gv 11dpo. Sterkere ikm 12 dpo.

Dette var tirsdagen, søndagen var det akkurat som om noe sprakk og blødde utrolig mye i en liten uke. Som da ble en kjemisk gv. Og regnes som forsinka mens.

Det har du sikkert rett i. Jeg viste ikke at jeg var gravid jeg... Men tok en test i går kveld og den var veeeeldig positiv. Ble positiv etter jeg hadde holdt den nedi urinen i bare noen sekunder.. Ser når jeg regner fra forrige mens at det var 8+6.. Kjedelig :-/

Men helt siden den timen i går har det bare kommet pittelitt lyserosa/nesten orangeaktig blod når jeg har vært i mye aktivitet.

Og jeg vil ikke betegne det som kom i går som like mye som en full menstruasjon..

Men det starter vel kanskje igjen..?

Det er litt vanskelig å si dessverre... Det kan variere fra kvinne til kvinne

Jeg håper på det beste, men ettersom det kom en slags geleklump vil jeg si at dette var SA. 

Beste tipset er å ta den tur til legen i morra for hcg blodprøve. Så tar du en ny opp ett par dager. 

Jeg tok det, og var godt å få vite 100 % hva som skjedde. 

Krysser fingrene for at jeg tar feil og at spiren enda klamrer seg fast! Lykke til! Håper du oppdaterer hva som foregår.

Jeg tenkte å høre om muligheten for å få en tidlig ul, evnt bestiller jeg privat.

Jeg arrangerer utdrikningslag for bestevenninnen min på lørdag som kommer, ante som sagt ikke at jeg var gravid Pga ustabil syklus. Ønsker barn men trodde ikke vi hadde truffet..

Vil gjerne vite sikkert før lørdag.. Så tror HCG kan ta for lang tid, jeg satser på en ul tenker jeg.

(håper absolutt at jeg er gravid, det hadde vært toppen av lykke, men hvis jeg ikke er det så vil jeg heller slippe stresset med å fake at jeg drikker på lørdag) :-)

Annonse

Jeg tenkte å høre om muligheten for å få en tidlig ul, evnt bestiller jeg privat.

Jeg arrangerer utdrikningslag for bestevenninnen min på lørdag som kommer, ante som sagt ikke at jeg var gravid Pga ustabil syklus. Ønsker barn men trodde ikke vi hadde truffet..

Vil gjerne vite sikkert før lørdag.. Så tror HCG kan ta for lang tid, jeg satser på en ul tenker jeg.

(håper absolutt at jeg er gravid, det hadde vært toppen av lykke, men hvis jeg ikke er det så vil jeg heller slippe stresset med å fake at jeg drikker på lørdag) :-)

Ser den! Jeg ringte mandag, tok prøve samme dag og fikk alle svar fredag samme uke.

Så gøy! Håper det blir gøy!

Krysser fingrene for deg :-*

Det blir nok et flott utdrikningslag.. Med en liten "bismak". Var hos legen i dag, hun tok HCG i urin og blod. Hun ville også ta en GU, livmor hals var ganske så flat og åpen og tiltagende blødning. Hun mente veldig sikkert at det var en spontanabort. Skal tilbake for ny HCG på torsdag.

Tusen takk for støtte og lykke ønskninger utålmodig :-)

Det blir nok et flott utdrikningslag.. Med en liten "bismak". Var hos legen i dag, hun tok HCG i urin og blod. Hun ville også ta en GU, livmor hals var ganske så flat og åpen og tiltagende blødning. Hun mente veldig sikkert at det var en spontanabort. Skal tilbake for ny HCG på torsdag.

Tusen takk for støtte og lykke ønskninger utålmodig :-)

Så godt du får god oppfølging. Alltid godt å få det bekreftet. Selv om det er veldig kjipt og vondt.

Godt kroppen ordner opp så tidlig hvis noe er galt.

Håper du får tenke på litt annet og koser deg i helga ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...