Gå til innhold

Dere som skal til Kristiansand/Dyreparken i sommer ☀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leid enebolig i kr.sand

Anonymous poster hash: 16036...7dd

Fortsetter under...

Skrevet

Håper de har pusset opp,hvis ikke:

Utrolig småe rom. Trangt. Køye seng.

Ingen ventilasjon.

Veldig lytt.

Ingen vaske muligheter (kunne betale på ekle og dårlige maskiner. Tørketrommel virket ikke)

Ekkelt kjøkken man kunne lage mat på. (Felles for alle)

Frokost var inkl. Men måtte gå i 10 min for å komme dit.

På badet var alle rør utvendig = barnet mitt brant seg. Dusjforheng i dusjen som klistret seg på meg.

Døren på do måtte alltid være igjen pga ellers gikk røykvarsler.

Ikke heis til 2 egg (dumt når du er alene på tur med vogn og kofferter)

Anonymous poster hash: 960e9...bba

Det er bare brakker vet du?

Anonymous poster hash: a2e23...f50

Skrevet

Noahs ark her og. Med utsikt ut mot parken, det blir fint!

Anonymous poster hash: 1a253...50a

Skrevet

Noahs ark her og. Med utsikt ut mot parken, det blir fint!

Hvor mye koster overnatting på Noahs ark i sommerferien

Anonymous poster hash: 2b7dc...b9f

Skrevet

Vi bor 10 minutter unna hele året <3 

Anonymous poster hash: 74d0f...8e3
Skrevet

Vi skal også ligge et par netter der. Kan du fortelle nøyaktig hva som var så grusomt? Slik at jeg evt kan vurdere å kansellere...?

Om dere vil ha et annet alternativ som er billig så er det yes hotel. Som er mye bedre.

Anonymous poster hash: 2862d...40a

Annonse

Skrevet

Tror jeg ville revurdert Budget hotell....det er veldig enkelt, og med barn ville jeg ikke vurdert det engang.

(Jeg bor i KRS)

Anonymous poster hash: 13ec6...996

Skrevet

Tror jeg ville revurdert Budget hotell....det er veldig enkelt, og med barn ville jeg ikke vurdert det engang.

(Jeg bor i KRS)

Anonymous poster hash: 13ec6...996

Nettopp. Ræva!

Skrevet

Nettopp. Ræva!

Henger meg på denne! Helt grusom plass på et lugubert sted av byen. Da hadde jeg heller spart penger på noe annet.

Hilsen enda en kristiansander

Anonymous poster hash: 0e992...fe4

Skrevet

Da jeg var der ifjor så leide vi hus en times tid unna Dyreparken. Leide gjennom airbnb. Det kan være verdt å sjekke for dere som vil bo rimeligere. Vi betalte 400 kr natta for fint hus med plass til syv personer :)

Skrevet

Vi skal også ligge et par netter der. Kan du fortelle nøyaktig hva som var så grusomt? Slik at jeg evt kan vurdere å kansellere...?

Jeg kan. Håper det ikke er over 25 grader når dere er, rommet er lite og det var nesten ikke ett vindpust, tror det var over 30 grader på rommet der eller noen party folk har funnet ut at de skal ha naschspele sitt der kl 3 på natten.

Varmt, lite, bråkete. Legger meg heller på gata enn å sove der igjen.

Skrevet

Jeg kan. Håper det ikke er over 25 grader når dere er, rommet er lite og det var nesten ikke ett vindpust, tror det var over 30 grader på rommet der eller noen party folk har funnet ut at de skal ha naschspele sitt der kl 3 på natten.

Varmt, lite, bråkete. Legger meg heller på gata enn å sove der igjen.

Så er det bare brakker. De ble brukt som asylmottak nettopp. Får nesten lyst til å si dere heller får ligge hos meg!!

Anonymous poster hash: da80a...82a

Skrevet

Hvor mye koster overnatting på Noahs ark i sommerferien Anonymous poster hash: 2b7dc...b9f

Vi er fem stk, og betaler 2300 kr for to netter. Fant en super deal på hotels.com i vinter, og hoppet på. Kan jo sjekke om det tilbudet gjelder fremdeles...

Annonse

Skrevet

Da jeg var der ifjor så leide vi hus en times tid unna Dyreparken. Leide gjennom airbnb. Det kan være verdt å sjekke for dere som vil bo rimeligere. Vi betalte 400 kr natta for fint hus med plass til syv personer :)

Ble interessert i tipset ditt om airbnb og har nå lastet ned appen og registrert meg. Er jo mye mye billigere enn hotell ja, så tror nok jeg kansellerer budget. Litt skummelt å skal bo med fremmede da, for med rommet jeg fant så virker det jo som at verten er hjemme mens vi er der. Men om vi ikke liker dem så er det jo greit om vi holder oss inne på rommet sant? (Sønnen min er autist og orker ikke å være så mye sosial)

Skrevet

Idiotisk å ta med barn til dyrepark. Når skal de lære at det ikke er ok å holde det i bur for vår underholdning? Dere som tar med barna dit kan umulig ha noen verdier hva. Det angår dyr. Og dette lærer dere bort til barna.

Anonymous poster hash: 1943c...221

Skrevet

Idiotisk å ta med barn til dyrepark. Når skal de lære at det ikke er ok å holde det i bur for vår underholdning? Dere som tar med barna dit kan umulig ha noen verdier hva. Det angår dyr. Og dette lærer dere bort til barna.

Dyrene i dyreparken er jo ikke i bur, det er store områder som er større enn nabolaget ditt. Ulvene i dyreparken har vi aldri sett for de har vel vært langt til skogs når vi prøvde å se dem. Ingen dyr i dyreparken i Kristiansand lever i små bur.
Skrevet

Så er det bare brakker. De ble brukt som asylmottak nettopp. Får nesten lyst til å si dere heller får ligge hos meg!!

Anonymous poster hash: da80a...82a

Har valgt en annen plass i år så det går greit med oss, men jeg hadde seriøst aldri sovet der igjen og det med asylmottak vet jeg ikke, da det er nesten 2 år siden vi var der. Er godt mulig det. Grusomt var det hvertfall.
Skrevet

Dyrene i dyreparken er jo ikke i bur, det er store områder som er større enn nabolaget ditt. Ulvene i dyreparken har vi aldri sett for de har vel vært langt til skogs når vi prøvde å se dem. Ingen dyr i dyreparken i Kristiansand lever i små bur.

Samme hvor mye du vil rettferdiggjøre det før deg selv. Så er de fortsatt i bur. Og blir nedsnødd, ropt til, jula til timesvis hver dag. Alt fordi oss mennesker ser oss bedre enn dyr, og velger at de kun er verdt å kikke på og our oss over. Flott at barna lærer at dette er ok. NOT. fysj sier jeg.

Skrevet

Samme hvor mye du vil rettferdiggjøre det før deg selv. Så er de fortsatt i bur. Og blir nedsnødd, ropt til, jula til timesvis hver dag. Alt fordi oss mennesker ser oss bedre enn dyr, og velger at de kun er verdt å kikke på og our oss over. Flott at barna lærer at dette er ok. NOT. fysj sier jeg.

Nedglodd

Skrevet

Har du vært der ? Dyrene i Kristiansand har det faktisk utrolig godt

Anonymous poster hash: 47383...c78

Skrevet

Ble interessert i tipset ditt om airbnb og har nå lastet ned appen og registrert meg. Er jo mye mye billigere enn hotell ja, så tror nok jeg kansellerer budget. Litt skummelt å skal bo med fremmede da, for med rommet jeg fant så virker det jo som at verten er hjemme mens vi er der. Men om vi ikke liker dem så er det jo greit om vi holder oss inne på rommet sant? (Sønnen min er autist og orker ikke å være så mye sosial)

Ja. Kanseller Budget 👍👍👏👏

Skrevet

Har du vært der ? Dyrene i Kristiansand har det faktisk utrolig godt

Anonymous poster hash: 47383...c78

Nja.

Konsentrasjonsleir for deprimerte dyr.

Anonymous poster hash: ae912...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...