Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #26 Skrevet 29. mai 2016 Hvordan gikk det da han våknet HI? Anonymous poster hash: e9cf8...b32
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #27 Skrevet 29. mai 2016 Hva skjedde?? Anonymous poster hash: de4f8...d02
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #28 Skrevet 30. mai 2016 Ikke la deg sjarmere av ordene hans. Vekk med ham, og la drømmemannen komme til deg! Anonymous poster hash: 59a30...9fa
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #29 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sa mitt, at det ikke funker for meg og at jeg følte meg totalt sviktet på bursdagen min. Han mente jo ikke det, for han hadde jo kommet..Han hadde sovnet..Men sammen med alt det andre var det en dårlig unnskyldning. Så det endte med at jeg ba han gå. Og han avsluttet med at jeg fikk gi beskjed når jeg ombestemte meg.. Det svir, men jeg tror det er rett! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #30 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sa mitt, at det ikke funker for meg og at jeg følte meg totalt sviktet på bursdagen min. Han mente jo ikke det, for han hadde jo kommet..Han hadde sovnet..Men sammen med alt det andre var det en dårlig unnskyldning. Så det endte med at jeg ba han gå. Og han avsluttet med at jeg fikk gi beskjed når jeg ombestemte meg.. Det svir, men jeg tror det er rett! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7 Tøffa! Dette her er bare hans tap Nå er du ledig når den rette dukker opp! Lykke til Anonymous poster hash: 3f236...f31
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #31 Skrevet 30. mai 2016 Ikke ombestem deg! Du ser hvor arrogant han er når han ikke ber om unnskyldning for å ha såret deg og når du gjør det slutt så tror han at du ikke mener det? Denne mannen tok deg ikke på alvor mens du var sammen. Du skrev jo også i hovedinnlegget at det var en lang historie bak, så det har tydeligvis vært mye mer galt med den mannen enn det du har fortalt. Hver gang du føler det er vondt eller svir - minn deg selv på hvordan mannen faktisk er, ikke hvordan du hele tiden har ønsket at han skal være. Minn deg selv på alt som er galt i forholdet og at en mann som elsker deg ikke vil behandle deg slik han har behandlet deg. Når du ikke tar kontakt med ham vil han trolig ta kontakt med deg og love deg gull og grønne skoger og at alt skal bli så bra heretter. Ikke tro ham ett sekund. Han fikk 1,5 år av livet ditt - ikke kast bort mer tid på ham! Anonymous poster hash: 0f3f1...cbe
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #33 Skrevet 30. mai 2016 Heia heia. Ikke la noen behandle deg dårlig. Anonymous poster hash: 330b0...937
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #34 Skrevet 30. mai 2016 Ikke ombestem deg!!! Anonymous poster hash: 38b8f...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå