Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Jeg har en "kjæreste", vi har holdt på i 1,5 år nå, og han sa han hadde noen planer til bursdagen min. Og her sitter jeg alene i pysjbuksen min og skjønner ikke hva som skjer.. Han er hjemme hos seg selv, har ikke gitt noen klare svar på hva som egentlig foregår. Jeg skrev ca 2,5 time siden at det er lørdagskveld, bursdagen min og jeg sitter alene og vurderer å finne meg et knekkebrød. En time senere sier han at det ikke er sånn det skal ende. Og siden har jeg ikke hørt noe.. Han har vært veldig ustabil hele veien, og jeg hadde egentlig gitt han opp, men han klarte å prate seg inn igjen. Han lovet at alt skulle bli bedre og han skulle bli bedre, men her sitter jeg da..Jeg faktisk gråter, føler meg så underlig sviktet og forlatt. Det er selvsagt en lang historie, men orker ikke helt nå. Jeg kontakter heller ikke noen andre, jeg føler meg rett og slett mislykket? Anonymous poster hash: 06e0b...7c7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Han er mislykket! Dropp han! Så blir du ikke skuffet over han i alle fall! Sånn skal du ikke ha det Anonymous poster hash: 13242...c4a
pia91 Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Gratulerer med dagen til deg! Ønsker deg en fin kveld likevel ❤ jeg opplevde det samme ifjor. Men kjæreste gjør ingenting for meg i bursdagen. Ikke en gave å ikke en oppmerksomhet men vi hadde kranglet kvelden før.. Men likevel... Er fortsatt ilag med min mann da.. Håper din forandrer seg... Viss ikke får du dumpe han! Ingen skal føle seg så alene på sin egen bursdag. Kos deg! Ta en øl eller et glass vin å feire deg selv!!! 💟💟 hipp hipp for deg:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Stakkars deg HI. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg hadde en lignende kjæreste i starten av tjueåra. Kastet bort fire år på å bli behandlet som luft. Jeg satt på 25 års dagen min og gråt, alene i kjellerstua til foreldrene hans, mens han måtte gjøre noe "papirarbeid". Overraskelsen han hadde hintet til at jeg skulle få/vi skulle gjøre (de gangene jeg hadde spurt de siste ukene) gjorde at det å gå på byen med venner var utelukket. Jeg så for meg oss to på en romantisk middag, en fin gave etc. Han gadd ikke å ringe/melde for å gratulere, og tidspunktet han skulle hente meg ble utsatt og utsatt. Han kom til slutt i 21-tiden. Vi satte oss i bilen, og jeg lurte på hva planen var. Han hadde tenkt vi kunne leie en film...da vi kom til dvdsjappa (noen år siden altså) var den stengt. Han sa vi kunne dra hjem til foreldrene hans (han var student og bodde hjemme), og spise mat. Jeg håpte han kanskje hadde ordnet et surprise party med venner, eller at det ventet god mat og romantikk når vi kom fram. Det var bare ei mørk kjellerstue, og ingen presang. Han sa at han foresten nettopp hadde spist, og da var det vel ikke noe vits i å lage mat til oss. Så skrudde han på tven til meg, og gikk på soverommet for å gjøre noe arbeid. Der satt jeg da, og gråt meg igjennom kvelden. Løy til venninner og familie som lurte på hva jeg hadde fått/hva vi hadde gjort. Vi hadde vært sammen i tre år på dette tidspunktet, og jeg kastet bort ett år til på ham. Vær så snill å gå fram typen din HI, for han vil ikke endre seg. Jeg følte meg helt verdiløs etter at vi gjorde det slutt. Han slo jo ikke, eller var stygg i munnen. Men alt han sa/ikke sa, gjorde/ikke gjorde viste helt tydelig at jeg var uten verdi. P.S, det som endelig fikk meg til å gå, var da jeg skadet meg på jobb. Noe tungt falt fra ei hylle og traff meg delvis i hodet. Fikk hodepine noen dager og gikk så til lege. Kjørte selv, for han var opptatt. Legen var helt forskrekket og trodde jeg hadde brudd på hodeskallen. Han ville bestille ambulanse, og snakket om operasjon og mye skummelt. Han lurte på om jeg hadde noen som kunne bli med meg i ambulansen, eller ev kjøre meg dit. Jeg ringte "drømmemannen", og gråt og forklarte. Han kunne ikke kjøre meg, fordi han "måtte en tur på postkontoret". Da forstod jeg at jeg var verdt mindre enn en dritt under skoen hans. Jeg gikk et par uker senere, og dette er nå over ti år siden. Nå er jeg gift med en som er helt motsatt, en som viser hvor viktig jeg er for ham, hver eneste dag. Anonymous poster hash: e9cf8...b32
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Har han dukket opp? Håper det! Gratulerer med dagen til deg Anonymous poster hash: 38b8f...a94
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Fikk nettopp melding av han, han er på vei, skulle bare innom butikken for å kjøpe kylling..For min del er dagen over, er så utrolig skuffet! Jeg skjønner ikke at jeg var så dum og trodde han kunne endre seg. Har forøvrig begynt på mitt andre glass med vin, så kan han egentlig bare gjøre som han vil! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Fikk nettopp melding av han, han er på vei, skulle bare innom butikken for å kjøpe kylling..For min del er dagen over, er så utrolig skuffet! Jeg skjønner ikke at jeg var så dum og trodde han kunne endre seg. Har forøvrig begynt på mitt andre glass med vin, så kan han egentlig bare gjøre som han vil! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7 Da hadde jeg sendt en melding om at jeg har lagt meg, og at han kan bare reise hjem igjen. Anonymous poster hash: 90c8f...62b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Kvelden er ennå ung, kanskje han har tenkt å lage noe god mat til deg. Jeg hadde pyntet meg litt og tatt fram et smil til han kom. Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 1fca6...b8e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Vet du, jeg synes du skal gi deg selv en bursdagsgave, Hi. En gave som vil snu hele energien din. Fra å føle deg liten, til å ta tilbake kontrollen over ditt eget liv. Når han kommer informerer du ham helt saklig at han kan dra hjem, for forholdet er over. Ved å gjøre det slutt har du gitt deg selv årets viktigste gave, du har stått opp for deg selv og du har vist deg selv at du er langt mer verdt enn det du har latt andre behandle deg som til nå. Så gi deg selv kontrollen over eget liv igjen. Gratuler deg selv med dagen og dump ham! Da gir du deg selv sjansen til å finne en ordentlig mann, ikke en som ikke bryr seg og som bruker psykiske spill for å kontrollere følelsene dine. Ikke kast bort mer tid på denne fjotten. Dump ham, gi deg selv i gave å bli singel! Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 0f3f1...cbe
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Kvelden er ennå ung, kanskje han har tenkt å lage noe god mat til deg. Jeg hadde pyntet meg litt og tatt fram et smil til han kom. Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 1fca6...b8e Pynting og smil til en slask som lar henne vente i timesvis på bursdagen hennes?? Nei, vettu hva! Jeg hadde låst døra, funnet frem en god film og gjort kål på vinflaska i godt selskap. Mitt eget ❤️😀 Grattis med dagen, HI 🎉🎈 Anonymous poster hash: 7c4af...ba1
Kira Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Først og fremst; gratulerer så mye med dagen Jeg synes du har fått noen gode råd ovenfor her. Det er dumt å kaste bort tid, energi og følelser på en som gir deg lite tilbake. Du må tenke på hva som gjør deg lykkelig, og ikke la en mann ødelegge for deg. Hvis han har oppført seg slik i 1,5 år er det lite som tilsier en stor forandring. Du må finne ut om han er verdt det. Håper morgendagen ser lysere ut!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Gratulerer med dagen, hi! Jeg er helt enig med de som foreslår over at den beste bursdagspresangen du kan gi deg selv er å gjøre det slutt med ham, nå i kveld. Du fortjener bedre! Du fortjener en mann som overrasker deg med frokost på senga, et fint kort han har valgt ut med omhu, med fine ord inni. En bukett, en liten gave, noe som får deg til å følge deg verdsatt og elsket. Ikke en mann som når klokken nærmer seg 22 på bursdagen din ikke har gjort noe for deg. Anonymous poster hash: 79b66...0d7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 Enig med de over her! Var borti noe lignende for noen år siden- gadd ikke å bruke mer tid på han for å si det sånn Du fortjener mye bedre! Selve dagen er over, men det betyr ikke at du kan feire skikkelig en annen dag Ta en feiring med noen venninner til uken istedet, og kjøp en fin gave til deg selv! Gratulerer med dagen idag 💖🎉 Anonymous poster hash: 9b215...2c7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Håper du fikk tatt kontroll på livet ditt igjen og gjort det slutt med denne slasken! Ingen fortjener å sitte på bursdagen sin og vente på en som knapt gidder å komme. Anonymous poster hash: 54a2b...3c0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 Gratulerer med dagen til deg hvordan endte kvelden Anonymous poster hash: 32568...5f7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 Gratulerer med gårsdagen! Dump kjæresten, og finn deg noe bedre. Anonymous poster hash: 3ddc1...42e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #18 Skrevet 29. mai 2016 Kjenner til den type menn. Kommer sent for å gi deg gaven, sex. Du kan finne noe bedre. Anonymous poster hash: a558c...0ca
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #19 Skrevet 29. mai 2016 Fikk ikke gave.. Han kom og er her ennå, vi hadde en krangel i går kveld og det endte med at han sa alle de rette tingene. Jeg lot det bero da, men i løpet av natten og formiddagen har det gått veldig opp for meg at jeg ikke gidder dette. Så nå venter jeg bare på at han skal våkne slik at jeg kan få sitt mitt og gjøre det slutt..Det er virkelig vondt, men dagen i går ble et vendepunkt. Dere har helt rett, jeg fortjener noe annet enn dette! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #20 Skrevet 29. mai 2016 til deg, TS. Det er tungt å slå opp, men det er det riktige. Han er en person som tar og tar men aldri gir. Jeg kjenner til typen, de forandrer seg ikke! Anonymous poster hash: e16eb...7a3
Nullstress;) Skrevet 29. mai 2016 #21 Skrevet 29. mai 2016 Fikk ikke gave.. Han kom og er her ennå, vi hadde en krangel i går kveld og det endte med at han sa alle de rette tingene. Jeg lot det bero da, men i løpet av natten og formiddagen har det gått veldig opp for meg at jeg ikke gidder dette. Så nå venter jeg bare på at han skal våkne slik at jeg kan få sitt mitt og gjøre det slutt..Det er virkelig vondt, men dagen i går ble et vendepunkt. Dere har helt rett, jeg fortjener noe annet enn dette! Anonymous poster hash: 06e0b...7c7 Beklager å si det, men så bra! Nå har du brukt 1.5 år på denne mannen som tydeligvis ikke vet å sette pris på den han har. Jeg ville heller vært singel enn sammen med en som ikke behandlet med bra! Snakk ned han, IKKE hør på alle lovnader om at alt skal endre seg. Gå ut av dette forholdet med hodet hevet og vis han at dette gidder du ikke! Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #22 Skrevet 29. mai 2016 Du fortjener bedre HI ❤️. Gratulerer med dagen . Ikke la noen mann behandle deg som dritt og ikke vise deg respekt. Anonymous poster hash: 330b0...937
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #23 Skrevet 29. mai 2016 Meg og mannen har hat lite penger og spessielt rundt bursdagene våres for det har dukket opp mye annet å betale. Selvom vi sjelden har gitt hverandre gaver har vi alltid gjort noe koselig for hverandre på bursdagen. Laget god mat, sett en film bursdagsbarnet liker, laget det exstra koselig hjemme med tente lys eller gjort andre ting som ikke koster noe særlig for å marke dagen. Jeg mener at om man ikke kan gjøre det koselig for sin partner på en bursdag så er ikke det er person å ta med videre. For det er mulig og gjøre ting som ikke koster noe, men man viser man bryr seg og det er det viktigste. Gratulere med dagen og håper du får dumpet denne mannen. Anonymous poster hash: 11782...2a3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #24 Skrevet 29. mai 2016 Så bra, hi! Så lenge du er sammen med dusten kommer du ikke til å møte mannen som elsker deg og behandler deg riktig! Han er der ute, men er en ålreit fyr, så han prøver seg ikke på damer med type. Du har det bedre som singel, og så en vakker dag treffer du mannen som får deg til å lure på hvorfor i all verden du fant deg i dette! Anonymous poster hash: 79b66...0d7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #25 Skrevet 29. mai 2016 Nei nei nei, dette er ikke drømmemannen. Run. Anonymous poster hash: 3ac1b...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå