Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Jeg er invitert i et muslimsk bryllup, og lurer på om det er noe jeg må passe på ang.klær eller andre ting? Anonymous poster hash: 6afe7...0cd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har, og vi brukte helt vanlige klær vi som var gjester. Men spør ekteparet! Alle er forskjellige. Slik er det jo i bryllup som ikke er muslimske og 😊 Anonymous poster hash: c58d3...eb2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har, og vi brukte helt vanlige klær vi som var gjester. Men spør ekteparet! Alle er forskjellige. Slik er det jo i bryllup som ikke er muslimske og 😊 Anonymous poster hash: c58d3...eb2 Vanlige pynta bryllupsklær, skulle det står 😊 Jeg hadde en kjole fra Floyd. Slik som alle har.. Fotsid med stropper. Anonymous poster hash: c58d3...eb2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har ikke det, men da jeg var i Israel og skulle inn i det muslimske kvartalet, fikk vi beskjed av guiden å vise respekt ved å ta på klær som dekket armer og legger. Anonymous poster hash: a82a1...786
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Hvis du er usikker, spør paret på forhånd. Skal dere være med i moskeen? Et godt tips er å observere det alle andre gjør, og så gjøre det samme. Det har funket for meg i hindu-tempel, sikh bryllup, katolsk dåp osv. Anonymous poster hash: 0b445...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå