Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #26 Skrevet 29. mai 2016 Fant ut at hun lyver så fremover godtar jeg kun betaling via vips eller mobilepay så jeg har pengene raskt. Dette er ikke holdbart. Anonymous poster hash: 736c6...615
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #27 Skrevet 29. mai 2016 Det der er så ekkelt, jeg har selv vært den som har overført og pengene ikke dukker opp. Spør meg ikke hva som har skjedd. Riktig kontonummer trukket fra kontoen min men Hu som skulle ha fått pengene har ikke fått de.. Jeg har tatt bilde av det og sent til vedkommende men hun påstår fremdeles at hun ikke har fått de. Jeg har vist henne konto utskrift og tatt bilde av av skjermen. Anonymous poster hash: 4a0ff...375 Da må dere jo ta kontakt med banken. Anonymous poster hash: b0839...651
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #28 Skrevet 29. mai 2016 Det der er så ekkelt, jeg har selv vært den som har overført og pengene ikke dukker opp. Spør meg ikke hva som har skjedd. Riktig kontonummer trukket fra kontoen min men Hu som skulle ha fått pengene har ikke fått de.. Jeg har tatt bilde av det og sent til vedkommende men hun påstår fremdeles at hun ikke har fått de. Jeg har vist henne konto utskrift og tatt bilde av av skjermen. Anonymous poster hash: 4a0ff...375 Vi spør ikke deg hva som har skjedd. Vi ber deg ringe banken din og sjekke, for da har det skjedd noe feil. Anonymous poster hash: 39319...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå