Gå til innhold

Espira Rå i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner denne barnehagen? Kjenner jeg gruer meg veldig til barnet mitt skal starte der i august. Har hørt utrolig mye negativt om barnehagen etter vi fikk plass (fikk ikke den barnehagen vi ønsket). At det er en fabrikk siden den er så stor, negativt om personale, lokalene og at de har mye ressurssvake familier der så det er mange som har krevende barn som går utover de andre osv. Jeg har en 1 åring som skal starte, og det virker ikke lovende 🙁

Et rykte om Espira er det de samler inn til veldedighet på arrangementer går rett i lommen på eier av hele Espira. Stemmer det?

Anonymous poster hash: 041b2...c5f

Fortsetter under...

Skrevet

Noen?

Skrevet

Veldig underlig dette..? Hvem får pengene foreldre betaler inn?

Skrevet (endret)

vi har vår i en espira bhg et annet sted i landet. Veldig fornøyde. Er en stor bhg, men med flere små avd. På avd min går på er det 11 barn til sammen. Personalet på hans avd er kjempe flinke.

Endret av Macillah
Skrevet

Veldig underlig dette..? Hvem får pengene foreldre betaler inn?

Om du leser teksten står det jo hvor pengene går til. Men jeg reagerer veldig på at det er "tvunget" betaling. Burde vært gratis inngang , og så kunne de klart seg med kiosksalget, og kanskje hatt en sparebøsse til de som ønsket å gi litt ekstra.

Men ja, jeg har hørt mye negativt om den bhg jeg også. Jeg er ingen fan av så store barnehager . Da blir det mye grums.

Anonymous poster hash: 86e5b...b8b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...